کارگاه Gnomon به تازگی آموزش تکنیکهای تولیدات سینمایی را با استفاده از موتور توالیسنج Unreal Engine منتشر کرده است و راهنمای دقیقی برای ایجاد سینماتیک بازی در Unreal Engine ارائه کرده است. این کارگاه توسط بیل باکلی که کارگردان انیمیشن First Contact Entertainment بوده، آموزش داده شده و همچنین از Maya برای انیمیشن شخصیتها و Premiere Pro برای رندر آفلاین ویرایش استفاده میکند.
راهنمای دقیق ایجاد سینماتیک بازی در Unreal Engine و Maya
در طی پنج ساعت آموزش ویدیویی، باکلی بینندگان را در کل فرآیند ایجاد یک فیلم سینمایی با استفاده از مجموعه ابزار Sequencer در Unreal Engine راهنمایی میکند. او با بحث در مورد چگونگی ارزیابی نیازهای یک پروژه برای ایجاد نماهای مورد نیاز و نحوهی جلوگیری از ایجاد نماها در سطح بازی، با در نظر گرفتن اصول سینمایی، شروع میکند.
سپس باکلی یک شخصیت را وارد سطح بازی میکند تا عکسهای قهرمانی را برای سینما خلق کند و خط جدیدی را برای انیمیشن در Maya تنظیم میکند و همزمان صحنه را در Unreal Editor بهروزرسانی خواهد کرد. این فرآیند از مجموعه ابزارهای انیمیشن و ریگینگ اپیک گیمز استفاده میکند که به صورت رایگان در دسترس است.
آموزش با جمعآوری تمام عکسها در Unreal Engine و سپس رندر کردن فریمهای ویرایش نهایی به صورت آفلاین در Premiere Pro به پایان میرسد.
درباره هنرمند
بیل باکلی مدیر هنری در توسعهی بازی VR First Contact Entertainment بوده و او قبلا برای استودیوهایی از جمله THQ، Disney Interactive، Starbreeze Studios، Infinity Ward،NeverSoft و SCEA کار کرده است. رزومهی او شامل عناوینی از فرنچایزهای Tony Hawk، NBA، Guitar Hero، Call of Duty و John Wick است.
قیمت و دسترسی
تکنیکهای تولید سینمایی با استفاده از ترتیبدهنده موتور غیرواقعی از طریق اشتراک آنلاین در کارگاه Gnomon در دسترس هستند و هزینه اشتراک آن 49 دلار در ماه یا 490 دلار در سال است و بیش از 300 آموزش را ارائه میدهد.