اگر به دنبال یک سیستم اسکریپت بصری سریع و قدرتمند هستید که بتواند هر بازی را که می خواهید بسازد، Unreal Engine Blueprints زبان برنامه نویسی خوبی برایتان خواهد بود. در واقع میتوانید از همان ابزارها و اصولی که استودیوهای AAA در پروژه های Unreal Blueprint خود استفاده میکنند برای ایجاد بازیهای با کیفیت بالا استفاده کنید. با مازستا همراه باشید.
راهنمای Blueprints برای مبتدیان
خوبی اسکریپت بصری Blueprint این است که به شما اجازه می دهد تا مستقیماً به ساخت بازی بپردازید و امکان توسعه بازی را به شما خواهد داد. طراحان و هنرمندان بازی از Unreal Blueprints برای نمایش انیمیشن ها، رابط های کاربری و صداهای خود استفاده می کنند. از سوی دیگر برنامه نویسان و توسعه دهندگان بازی از Blueprints برای کدنویسی کامل بازی ها یا نمونه های اولیه استفاده می کنند، اما می توانند از C++ نیز استفاده کنند.
در این دوره چه چیزهایی یاد میگیرید؟
- شروع کار با Unreal Engine 5
- مبانی طرح های Unreal Engine 5
- کدنویسی یک پلتفرم سه بعدی
- ایجاد شخصیت، حرکت، نقاط و تغییرات سطح
این دوره برای چه افرادی مناسب است؟
- مبتدیانی که تجربه زیادی ندارند.
- هنرمندان و طراحان بازی که میخواهند وارد برنامه نویسی بازی شوند.
- توسعه دهندگان با تجربهای که میخواهند مهارتهای خود را تقویت کنند.
- علاقهمندان بصری که کدهای تصویری را به کدهای مبتنی بر متن ترجیح میدهند.
- برنامه نویسان با تجربه ++C
پیش نیازهای دوره راهنمای Blueprints برای مبتدیان
- کامپیوتری که بتواند Unreal Engine 5 را اجرا کند.
- اشتیاق برای یادگیری ساخت بازی با استفاده از آنریل انجین ۵
راهنمای Blueprints برای مبتدیان در Unreal Engine 5 توسط شرکت Udemy از طریق وبسایت udemy.com منتشر شد و در دسترس است.