سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

دوره آموزشی طراحی و ایجاد نیم تنه موجودات در سایت The Gnomon Workshop

دوره آموزشی طراحی
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 26 مرداد 1401

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

سایت The Gnomon Workshop این بار دوره آموزشی طراحی و ایجاد نیم تنه موجودات را برای علاقه‌مندان آن منتشر کرده است. این دوره راهنمای دقیقی برای طراحی موجودات سه‌بعدی ارائه می‌دهد که توسط مدل‌ساز سه‌بعدی Wētā FX، پاسکال ریمبو تهیه شده است. شما در این کارگاه به مدت 4.5 ساعت آموزش ویدیویی در نرم افزارهای ZBrush، Maya، Houdini، Substance 3D Painter و Krita دریافت می‌کنید که بسیار مفید و کاربردی است. برای اطلاع بیشتر از جزییات این دوره تا انتهای مطلب با مازستا همراه باشید.

طراحی، مدلسازی، اضافه کردن بافت و ریگ آماده تولید یک موجود سه‌بعدی

در این آموزش، ریمبو پایپ لاین خود را برای طراحی مفهومی شخصیت‌ها به منظور تولید و ایجاد دارایی مناسب برای استفاده در VFX یا سینماتیک بازی، آماده می‌کند تا هر بخش در یک استودیو آن را به عهده بگیرند.

او با طراحی دوبعدی در برنامه رنگ متن-باز Krita شروع کرده و سپس یک مدل سه‌بعدی را در Maya و ZBrush می‌سازد.

این کارگاه آموزشی به بررسی تکنیک‌های مجسمه‌سازی پوست مورد علاقه ریمبو در ZBrush می‌پردازد و این که چگونه می‌توان مدل‌ها را با تولید سازگار کرد.

ایجاد سازگاری شامل مواردی از جمله نحوه بازسازی توپولوژی و مدیریت اشعه ماوراء بنفش در نرم افزار Maya می‌شود.

در ادامه او همچنین نحوه ایجاد عناصر اضافی مانند قطعات لباس با سطح سخت را آموزش می‌دهد که جزییات آن‌ها را در ZBrush توضیح داده و از Polygroup های قدرتمند ZBrush به صورت گسترده‌ای استفاده می‌کند.

دوره آموزشی طراحی

بافت‌ها در Substance 3D Painter اضافه می‌شوند و توسعه ظاهر شخصیت در Houdini با استفاده از Solaris صورت می‌گیرد.

در نهایت نیز شخصیت ساخته شده در Maya ریگ می‌شود و با استفاده از رندر Karma نرم افزار Houdini آماده نمایش و رندر خواهد بود.

برای پایان کار نیز ریمبو توجه مخاطبان را به طرح نهایی جلب می‌کند و رندرهای با وضوح بالای خود را که با استفاده از برخی ترفندهای ترکیبی اولیه در هودینی تولید شده‌اند، نشان می‌دهد.

درباره هنرمند

پاسکال ریمبو (Pascal Raimabult) طراح اصلی مدلسازی سه‌بعدی در Wētā FX است که همچنین قبلا برای Industrial Light & Magic کار کرده و سابقه درخشانی در این زمینه دارد.

او بیش از 25 سال در صنعت سینما کار کرده و در خلق آثاری مانند: فیلم آواتار (Avatar) به کارگردانی جیمز کامرون (James Cameron)، کینگ کونگ (King Kong) به کارگردانی پیتر جکسون (Peter Jackson)، هر سه فیلم هابیت (The Hobbit)، پلنگ سیاه (Black Panther) و آکوامن (Aquaman) حضور داشته است.

قیمت و دسترسی

دوره آموزشی طراحی و ایجاد نیم تنه موجودات از طریق اشتراک در سایت The Gnomon Workshop قابل دسترسی است و در صورت ثبت نام شما اجازه استفاده از بیش از 300 آموزش دیگر را نیز دارید.

هزینه اشتراک آن معادل 49 دلار در ماه یا 490 دلار در سال است که تمرینات آن به صورت رایگان قابل دسترسی هستند.

علاوه بر خود فیلم‌های آموزشی، بینندگان می‌توانند یک فایل ZBrush 2022 .ztl شامل مجسمه‌سازی پوست با وضوح بالا و نسخه اولیه مدل لباس را نیز از سایت دانلود کنند.

  • در وب سایت The Gnomon Workshop درباره طراحی و ایجاد نیم تنه موجودات از طریق این لینک بیشتر بخوانید.
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول