Thinkinetic به تازگی نسخه جدید Pulldownit 5.5 را برای Maya منتشر کرده است. این نسخه در واقع جدیدترین نسخهی پلاگین shattering و dynamics برای جلوههای بصری و توسعهی بازی است. از سوی دیگر Pulldownit 5.5 یک بهروزرسانی متمرکز بر جریان کار و عملکرد است که ابزار شکستن پلاگین و ویژگی کرکهای محدود را گسترش میدهد، solver دینامیک را بهروزرسانی میکند و از سیستم پخش حافظه پنهان Maya پشتیبانی خواهد کرد. با مازستا همراه باشید تا جزییات بیشتر را در مورد این نسخه در اختیارتان قرار دهیم.
این نسخه، ابزار Shatter It را بهروزرسانی کرده که هندسه یک صحنه را قبل از اعمال دینامیک، در هم میشکند و کاربران اکنون میتوانند با کلیک کردن مستقیم در پنجره، مکانهای متلاشی را تغییر دهند. Thininetic همچنین رفتار Bounded معرفی شده در Pulldownit 5.0 را به روز کرده که قطعات جدا شده را کنترل میکند.
از سوی دیگر کاربران اکنون میتوانند قطعات را روی یک قاب مشخص به صورت پویا تبدیل کنند و این امکان را فراهم میکند تا ترکهای سطح یک شی را در تمام طول خود به طور همزمان پاره کنند. بهبودهای گردش کار شامل گزینه ایجاد یا تغییر پارامترها برای چندین کرک به طور همزمان و به روزرسانی solver پویا برای ایجاد نتایج بهتر با پارامترهای پیش فرض است.
Pulldownit همچنین اکنون از سیستم پخش حافظه پنهان Maya پس از پختن فریمهای کلیدی آنها پشتیبانی میکند، که میتواند بازپخش viewport را بهبود بخشد.
قیمت و دسترسی Pulldownit 5.5
Pulldownit 5.5 برای Maya 2018 به بالا در دسترس است و این نرم افزار فقط به صورت اجاره ارائه میشود. شایان ذکر است که مجوزهای Node-locked اکنون 280 یورو در سال (حدود 305 دلار در سال) هزینه دارند و مجوزهای Floating یا شناور 350 یورو در سال (380 دلار در سال) هزینه خواهند داشت.