سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

Thinkinetic به تازگی Pulldownit 5 را برای 3ds Max و Maya عرضه کرد

Thinkinetic به تازگیPulldownit 5 را برای 3ds Max و Maya عرضه کرد
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 5 آبان 1400

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

طبق اخبار منتشر شده Thinkinetic به تازگی Pulldownit 5 را برای نرم‌افزارهای مایا و 3ds Max عرضه کرده است. Thinkinetic همچنین Thinkinetic 5 را برای 3ds Max منتشر کرده است.

 این نسخه‌ی Pulldownit گردش‌های بصری جدیدی را برای کنترل محل شکستگی مش، گزینه‌های جدید شامل قطعات ایجاد شده توسط ترک‌های سطحی در محدوده و کنترل بسیاری از پوسته‌های دور از سطح را ارائه کرده است. عملکرد این نسخه نیز به طور کلی بهبود یافته و شاهد عملکردی تا حداقل دوبرابر سریع‌تر خواهیم بود. همچنین عملیات مربوط به مش‌ها به شکلی سبک‌تر شبیه سازی خواهد شد.

Thinkinetic به تازگیPulldownit 5 را برای 3ds Max و Maya عرضه کرد
Thinkinetic به تازگیPulldownit 5 را برای 3ds Max و Maya عرضه کرد

گردش‌های جدید بصری برای کنترل نحوه شکستن مش

Pulldownit 5 گردش‌های بصری جدیدی را برای کنترل نحوه ایجاد قطعات در مش برای شبیه سازی پویا‌تر ارائه کرده است. کاربران اکنون می‌توانند قسمت‌هایی از منحنی راهنما را انتخاب کنند تا مشخص شود کدام قسمت از آن منحنی برای خرد شدن استفاده می‌شود. سپس می‌توانید ناحیه شکسته را برای تنظیم آن منحنی به بالا و پایین بکشید.

همچنین در حال حاضر می‌توان با کشیدن بر روی ناحیه نمای کوچک، منطقه شکسته را کوچک یا گسترش داد و بازخورد بصری فوری در مورد چگالی قطعات ایجاد شده ارائه کرد. هنگامی که مش شکسته می‌شود، یک تنظیم جدید Bounded، کنترل می‌کند که قطعات جدا شده چقدر می‌توانند از یک شکاف سطحی حرکت کنند. بهبودهای گردش کار دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد، شامل گزینه معکوس جهت شکسته شدن مش در امتداد ترک است.

محاسبه و بارگذاری صحنه سریع‌تر و مش‌هایی با شکستگی سبک‌تر

همانطور که گفتیم عملکرد نیز به میزان قابل توجهی بهبود یافته است، در حالی که محاسبگر شکستگی اکنون حداقل 2 برابر سریعتر عمل می‌کند و شکستگی بدن‌های اکنون 4 برابر سریعتر ایجاد می‌شود. صحنه‌های Pulldownit نیز اکنون حداقل 2 برابر سریعتر در مایا بارگیری می‌شوند.

Thinkinetic به تازگیPulldownit 5 را برای 3ds Max و Maya عرضه کرد
Thinkinetic به تازگیPulldownit 5 را برای 3ds Max و Maya عرضه کرد

علاوه بر این، Jagginess که سطوح واقعاً خشن روی قطعات یک مش ایجاد می‌کند، اکنون فقط در قسمت‌هایی از مش که تحت تأثیر شبیه‌سازی شکستگی قرار گرفته‌اند اعمال می‌شود.

قیمت و دسترسی Pulldownit 5

Pulldownit 5.0 برای 3ds Max 2018 به بالای ۶۴ بیتی و Maya 2018 به بالا در دسترس است. از زمان انتشار Pulldownit 4.0، این نرم افزار فقط به صورت اجاره‌ای در اختیار کاربران قرار گرفته است و مجوزهای قفل شده در گره‌ها اکنون 270 یورو در سال (حدود 328 دلار در سال) هزینه دارند. از سوی دیگر هزینه مجوزهای شناور 340 یورو در سال (413 دلار در سال) است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول