بروزرسانی Terrain Mixer به عنوان جدیدترین سیستم تولید زمین مبتنی بر گره توسط Boonar Studio منتشر شده است. Terrain Mixer 2.0.5 در این بروزرسانی، گزینهای را برای ترکیب در مناطق مسطح زمین برای قرار دادن پایهها اضافه میکند و مجموعه جدیدی از اسکنهای سه بعدی “AAA” و متریالی که میتوانند به عنوان بخشی از زمین استفاده شوند را ارائه کرده است. با مازستا همراه باشید تا جزییات بیشتر را در اختیارتان قرار دهیم.
Terrain Mixer که به عنوان یک ابزار “فوق العاده سریع” برای هنرمندان بازی، نقاشان مات، هنرمندان مفهومی و تصویرگران معرفی شده است، به کاربران Blender این امکان را میدهد تا زمین واقعگرایانه را در داخل نرم افزار منبع باز 3D ایجاد کنند.
Terrain Mixer 2.0.5: گره های جدید برای کار با مناطق مسطح از زمین
Terrain Mixer 2.0.5 دو گروه گره جدید، Plain Terrain Blend و Shader Blend را اضافه کرده که امکان ترکیب یکپارچه مناطق مسطح را داده و میتوان پایهها را روی آنها در زمینهای ناهموار قرار داد. این سرویس همچنین اکنون شامل مجموعه جدیدی از اسکنهای سهبعدی «AAA» از جمله سنگها و ساختمانهای ویرانشده و متریال اسکنشده تکسچرهای زمین است.
قیمت و سیستم مورد نیاز
Terrain Mixer 2.0.5 برای Blender 3.4.1 به بالا ارائه شده و در دسترس است. در این میان استودیو Boonar توصیه میکند که این سیستم تولید زمین را با پردازندههای گرافیکی Nvidia استفاده کنید و در حالت ایدهآل بهتر است از به سراغ GeForce RTX 2080 Ti یا بالاتر بروید. شایان ذکر است که هزینه مجوز تک کاربره 39 دلار در نظر گرفته شده است.
Related posts:
- موتور رندرینگ Redshift با رابط کاربری جدید و کاربردی منتشر شد
- موتور رندر گرافیکی Corona Renderer 7 توسط شرکت Chaos Czech منتشر شد
- شرکت ادوبی نرمافزار Photoshop را برای iPad 2.7 منتشر کرد
- 3d-io نسخهی جدید Unwrella 4 را با کارایی و عملکرد بهتر منتشر کرد
- عرضه Multiverse | USD 7.1 برای نرم افزار مایا توسط J Cube
- مقایسه نرم افزارهای Cinema 4D و Houdini