سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

عرضه نرم افزار Substance 3D Sampler 3.4 توسط ادوبی

Substance 3D Sampler 3.4
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 22 شهریور 1401

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

شرکت ادوبی (Adobe) از عرضه نسخه جدید نرم افزار Substance 3D Sampler 3.4 خبر داد. این برنامه در حقیقت آخرین نسخه نرم افزار نویسندگی متریال همین شرکت است که قبلا با نام Substance Alchemist شناخته می‌شد. در ادامه بیشتر به این موضوع می‌پردازیم، پس با مازستا تا انتهای مطلب همراه باشید.

نرم افزار Substance 3D Sampler 3.4

بروزرسانی نرم افزار Substance 3D Sampler 3.4  یک API جدید پایتون برای نوشتن اسکریپت‌ها و پلاگین‌های سفارشی را به برنامه اضافه می‌کند. همچنین امکان نمایش پارامترها را هنگام خروجی گرفتن از متریال‌ها فراهم می‌کند و آن‌ها را در سایر ابزارهای DCC و موتورهای بازی قابل ویرایش می‌سازد.

نمایش پارامترها برای قابل ویرایش کردن متریال‌های خروجی گرفته شده در برنامه‌های DCC و موتورهای ساخت بازی

یکی از تغییرات مهم جدید در Substance 3D Sampler 3.4 این است که اکنون می‌توان پارامترها را هنگام خروجی گرفتن از مواد، همان طور که در  Substance 3D Designer ادوبی اجرا می‌شود، در معرض دید قرار داد.

این امکان جدید، ویرایش متریال‌های ایجاد شده در Substance 3D Sampler را در هر برنامه‌ای که از فرمت متریال .sbsar آن پشتیبانی می‌کند، از جمله نرم افزارهای بلندر (Blender)، مایا (Maya)، آنریل انجین (Unreal Engine) و فتوشاپ (Photoshop) ممکن می‌سازد.

شما همچنین می‌توانید پارامترها را در متریال‌هایی که به عنوان فایل‌های .sbs خروجی گرفته می‌شوند، نمایش دهید؛ اما، طبق دانش ما، این قالب فقط در خود Substance 3D Designer پشتیبانی می‌شود.

امکان ایجاد اسکریپت‌ها و پلاگین‌های سفارشی با API جدید پایتون

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم و جدید این نسخه، حضور Python API است که می‌تواند برای ایجاد اسکریپت‌ها یا پلاگین‌ها برای خودکارسازی وظایف تکراری یا تغییر رابط کاربری و عملکرد Substance 3D Samplers استفاده شود.

اسکریپت‌ها را می‌توان از طریق یک منوی اختصاصی اسکریپت راه‌اندازی کرد، در حالی که افزونه‌ها بخشی از رابط Sampler می‌شوند و می‌توانند مانند پنل‌های UI بومی متصل شده و جابه‌جا شوند. وظایف API جدید به نوشتن دارایی و مدیریت لایه‌ها، پارامترها و پروژه‌ها گسترش می‌یابد.

تغییرات دیگر

علاوه بر تمام موارد بالا، سیستم Image to Material مبتنی بر هوش مصنوعی که در نسخه 2.2 این نرم افزار معرفی شد، اکنون در سیستم عامل‌های macOS و همچنین ویندوز در دسترس است.

همین طور اکنون می‌توان در هنگام خروجی گرفتن از متریال‌ها برای نرم افزار طراحی لباس CLO، ابرداده‌های سفارشی شده که نشان دهنده ویژگی‌های فیزیکی پارچه، از جمله مقاومت در برابر اصطکاک، خمش و برش است را اضافه کرد.

قیمت و سیستم مورد نیاز Substance 3D Sampler 3.4

نرم افزار Substance 3D Sampler 3.4 برای سیستم عامل‌های ویندوز، CentOS 7.0 و بالاتر، لینوکس اوبونتو 18.04 و بالاتر و macOS 10.14 و بالاتر در دسترس است.

مجوزهای دائمی جدید آن که از طریق فروشگاه استیم (Steam) در دسترس قرار می‌گیرند، 149.99 دلار هزینه دارند. به جز این نیز نسخه‌های ویندوز و macOS نیز از طریق اشتراک‌های Substance 3D Texturing ادوبی و با قیمت 19.99 دلار در ماه یا 219.88 دلار در سال در دسترس هستند. البته اشتراک Substance 3D Collection نیز 49.99 دلار در ماه یا 549.88 دلار در سال هزینه دارد و نسخه لینوکس آن از طریق Creative Cloud for Teams با قیمت 1199.88 دلار در سال قابل تهیه است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول