SideFX رسما Houdini را برای Apple Silicon منتشر کرد و در واقع بیلد جدید نرم افزار 3 بعدی رویهای با پشتیبانی بومی از پردازندههای Apple Silicon در مکهای فعلی در دسترس خواهد بود. با مازستا همراه باشید تا جزییات این خبر را در اختیارتان قرار دهیم.
یکی از اولین ابزارهای کلیدی VFX برای پشتیبانی از پردازنده های M1 به صورت بومی
Houdini برای اپل سیلیکون برای اولین بار به عنوان یک پیشنمایش فناوری، کمتر از یک سال پیش منتشر شد و اکنون پشتیبانی بومی از پردازندههای سری M1 و M2 اپل را برای نرمافزار سه بعدی SideFX میآورد. علاوه بر این، از پلاگینهای Houdini Engine SideFX برای برنامههای DCC و موتورهای بازی، فقط در Unity پشتیبانی میشود، زیرا نه Maya و نه Unreal Engine هنوز از سیلیکون اصلی اپل پشتیبانی نمیکنند.
به طور کلی این نسخهی نرم افزار سه بعدی SideFX به یکی از اولین توسعه دهندگان کلیدی VFX تبدیل شده که به صورت بومی از پردازندههای سیلیکون اپل پشتیبانی میکند. از سوی دیگر پشتیبانی بومی Apple Silicon باید روشی را که هودینی قبلاً بر روی مکهای Apple Silicon Mac تحت محیط ترجمه اپل یعنی Rosetta اجرا میشد؛ در مکهای فعلی بهبود بخشد.
قیمت و سیستم مورد نیاز Houdini برای Apple Silicon
Houdini برای Apple Silicon به عنوان بخشی از آخرین بیلد تولید Houdini 19.5.534 در دسترس است و اکنون بیلدهای روزانه را در کنار سایر پلتفرمهای سخت افزاری پشتیبانی شده دریافت خواهد کرد. Houdini 19.0 برای سیستمعاملهای Windows 8 به بالا، macOS 10.15 به بالا و Linux در دسترس است.