Reallusion جزییاتی از بهروزرسانی آینده نرمافزار انیمیشن سه بعدی iClone را منتشر کرده است. این ابزار جدید iClone 8 در سال ۲۰۲۲ توسط Reallusion منتشر خواهد شد. در اولین نگاه به آنچه قرار است در سال 2022 منتشر شود، میتوانید از iClone جدید و ویژگیهای جدید این ابزار بیشتر بدانید.
در میان تمامی ویژگیهای جدید iClone، سیستم جدید Motion Director نیز ارائه شده که به کاربران اجازه میدهد تا کاراکترها را به صورت آزمایشی با اعمال محرکهای حرکتی و دوربینهای پویا برای هدایت صحنهها به صورت real-time به کار ببرید.
ویرایش حرکت (Motion Editing) با ابزارهای ترکیب خودکار، ویرایشگر لایه حرکت (Motion Layer Editor)، footstep locking و یک سیستم چهرهی قوی (facial system) از دیگر مواردی است که به زودی در iClone منتشر خواهد شد.
معرفی امکانات و ویژگیهایی که در ابزار جدید iClone 8 ارائه خواهد شد
Motion Director: سیستم جدید Motion Director کنترلهای بازی را برای هدایت شخصیتها، اعمال محرکهای حرکتی و دوربینهای پویا برای هدایت صحنهها به صورت Real-Time به کار میگیرد.
Motion Editing: iClone 8 نوآوری عظیمی را برای ایجاد و ویرایش حرکت ارائه میدهد، قابلیتهای ویرایش قدرتمندی را ارائه میکند و فرآیند را ساده و شهودی نگه میدارد. به طور کلی این نسخه از iClone 8 در زمینهی ویرایش حرکتی عملکرد بینظیری خواهد داشت.
Related posts:
- جدیدترین نسخه iClone: بروزرسانی نرم افزار iClone 8
- جدیدترین نسخه Character Creator: بروزرسانی ابزار Character Creator 4.5
- Reallusion برای حمایت، به بنیاد توسعه بلندر پیوست
- افزونه GoZ Plus برای داراییهای سه بعدی Character Creator و ZBrush
- بهترین نرم افزار ادیت فیلم در کامپیوتر
- آیا میتوان از Maya برای ساخت بازی استفاده کرد؟
قابلیتهای بصری پیشرفته و Real-Time: رندر iClone 8 با بهروزرسانیهای Volumetric Light، Enhancement Light، Lens Flare، Mirror Plane Shader و Motion Blur بهبود یافته است و عملکرد real-time آن بینظیر خواهد بود.
عملکرد: معماری نرمافزار iClone نسبت به قبل بهینهسازی شده است و ویژگیهای جدید بیشتری برای انجام پروژههایی در مقیاس بزرگ ارائه میکند. معماری جدید نرمافزار iClone 8، کارایی و عملکرد بالایی را در اختیار کاربران قرار داده است.
ارائهدهنده Path-Trace مبتنی بر GPU RTX: iClone میتواند به NVIDIA Omniverse متصل شود و از یک موتور رندر مبتنی بر GPU RTX که از معماری داده USD (Universal Scene Description) برای پروژههای طراحی مشترک پشتیبانی میکند، بهره خواهد برد.