RandomControl به تازگی رندرهای گرافیکی جدید مبتنی بر فیزیک Maverick Studio 2022.1 و Maverick Indie 2022.1 خود را برای طراحان صنعتی و هنرمندان سرگرمی به روز کرده است. بهروزرسانی 2022.1، جریان کار را هنگام ادغام مدلهای سهبعدی در صحنهها بهبود میبخشد و هنگام import کردن کاراکترها در قالب FBX یا OBJ، از مو پشتیبانی میکند. از سوی دیگر کاربران استودیو، نسخه به روز شده پلاگین Rhino Bridge را دریافت خواهند کرد.
موتورهای رندر مبتنی بر فیزیک که سهولت استفاده و ویژگیهای رندر GPU مدرن را متعادل میکنند
Maverick Studio که توسط خالق رندر Arion RandomControl توسعه داده شده و در سال 2019 راه اندازی شد، یک رندر جدید ساده با هدف تجسم محصول و خودرو است. این بروزرسانی یک گردش کار drag-and-drop را برای تخصیص متریال PBR و تنظیم نور و دوربین رندر، به علاوه یک موتور رندر تمام طیفی دقیق فیزیکی با حذف نویز داخلی فراهم میکند.
شایان ذکر است که این نرم افزار مبتنی بر CUDA بوده و از ویژگیهای رندر GPU مدرن مانند رندر خارج از هسته پشتیبانی میکند. از سوی دیگر Maverick Indie، یک نسخه ارزانتر با هدف کارهای سرگرمی بوده که از فرمتهای فایل CAD پشتیبانی نمیکند، بهعلاوه ویژگیهایی مانند NURBS و رندر مقطعی در آن ارائه شده است.
Related posts:
- بروزرسانی رندرهای گرافیکی Maverick Studio و Indie 2021.5 عرضه شد
- Reallusion ابزار ZBrush Face Tools را برای ایجاد کاراکتر منتشر کرد
- Luxion جدیدترین نسخهی KeyShot 2023 را منتشر کرد
- معرفی نرم افزار iClone برای انیمیشن سازی و رندرینگ سه بعدی
- Left Angle نسخهی جدید ابزار ایجاد محتوا و ترکیب طراحی Autograph 2023.11 را منتشر کرد
- معرفی بهترین موتور بازی برای مبتدیان و توسعه دهندگان مستقل
بهبودهایی برای ادغام گردش کار و import مو
در هر دو نسخه از بهروزرسانی 2022.1، گزینههای جدیدی هنگام ادغام مدلهای سه بعدی در یک صحنه ارائه شده است. در نتیجه کاربران اکنون میتوانند انتخاب کنند که داراییهای تکراری را رد کرده یا import کنند و هنگام وارد کردن نسخه جدید، تغییراتی را که در مدلی در Maverick ایجاد شده حفظ یا بازنویسی کنند. این عملکرد، جریانهای کاری جدیدی را برای ویرایش یک مدل به طور همزمان در داخل Maverick و یک برنامه DCC خارجی فراهم میکند.
کاربران Maverick Studio نسخه جدیدی از پلاگین یکپارچه سازی Rhino نرم افزار را دریافت میکنند. این افزونه اکنون به صورت دوطرفه بهروز میشود، به این معنی که با حذف یک شی در داخل راینو، آن را از صحنه داخل Maverick Studio نیز حذف میکند و از سوی دیگر ترجمه متریال Rhino نیز بهبود یافته است.
قیمت و سیستم مورد نیاز
Maverick Indie و Maverick Studio 2022.1 برای سیستمعاملهای 64 بیتی Windows Vista به بالا در دسترس بوده و هر دو مبتنی بر CUDA هستند و به GPU سازگار Nvidia نیاز دارند.
مجوزهای دائمی Maverick Indie حدود 250 یورو (حدود 282 دلار) هزینه دارد و هزینهی اشتراک ماهانه از حدود ۲۰ یورو (۲۳ دلار) شروع میشود. مجوزهای دائمی Maverick Studio نیز حدود 500 یورو (565 دلار) هزینه دارد و هزینهی اشتراک آن از 40 یورو در ماه (45 دلار در ماه) شروع میشود.