گروه Chaos اعلام کرده است که در حال حاضر Phoenix FD 4.0 برای 3ds Max و Maya در دسترس است و Phoenix FD 4.0 برای 3ds Max اکنون از thinkingParticles پشتیبانی میکند. در ادامه قصد داریم تا به جزییات بیشتر در این زمینه بپردازیم و اطلاعات تکمیلی را در اختیارتان قرار دهیم.
معرفی ویژگیهای Phoenix FD 4.0 برای 3ds Max و Maya
- ادغام ThinkingParticles: عملگرهای Phoenix برای thinkingParticles اکنون در دسترس هستند و میتوانید مایعات را از طریق منابع Phoenix از هندسه thinkingParticles منتشر کنید.
- تیونرهای Voxel و Particle: ویژگیهای هر Voxel و Particle را در طول شبیه سازی تغییر دهید و بسته به شرایط قابل تنظیم، ذرات را ایجاد یا حذف کنید.
- Active Bodies: شبیه سازی اولیه بدنه با مایعات فونیکس که به اجسام اجازه میدهد روی مایع شناور شوند یا در اثر سیل شسته شوند.
- Tex UVW: با این ویژگی میتوانید مختصات بافت را در طول شبیه سازی در امتداد سیالات حمل کنید و از آنها برای افکتهای زمان رندر پیشرفته استفاده کنید.
- PREVIEW: ابزار پیشنمایش مستقل جدید برای فایلهای کش AUR، VDB و F3D، بسیار سریعتر از نماهای 3ds Max و Maya و در حال حاضر وکسلها عمل میکند و پیشنمایش سادهسازی سرعت جدید را نشان میدهد.
- FOAM TEXTURE: این قابلیت در پیادهسازی در مایا ارائه شده است.
- GRID SOLVER: با این قابلیت میتوانید کانال RGB را برای کشیدن ذرات شبیه سازی کنید.
Related posts:
- سیستم های ذره ای با Frost
- شبیه سازی با Frost MX 2.0
- جدیدترین نسخه EmberGen: بروزرسانی ابزار شبیه سازی سیالات گازی EmberGen 1.2
- Tyson Ibele نسخهی TyFlow 1.0 را برای 3ds Max منتشر کرد
- Thinkinetic به تازگی Pulldownit 5 را برای 3ds Max و Maya عرضه کرد
- انتشار رسمی V-Ray 7 برای Blender، تحولی در دنیای رندرینگ حرفهای
از دیگر امکانات در Phoenix FD 4.0 برای 3ds Max و Maya میتوان به بهبود INSTALLATION، بهبود SOURCES، بهبود FLIP SOLVER، پیشرفت CACHE I/O و دیگر موارد این چنینی اشاره کرد. به طور کلی میتوان گفت که این نسخه کارایی و عملکرد بالایی را ارائه کرده و بهترین امکانات را به شکلی پیشرفته و بروز در اختیار کاربران قرار داده است. در این نسخه قابلیت PHOENIX FD حذف شده است و از سوی دیگر شاهد برخی رفع اشکالات در GRID SOLVER، FLIP SOLVER،VOLUME SHADER و دیگر موارد این چنینی هستیم.