جید ریموند، تهیه کننده سری اساسین کرید، خبر ساخت اولین بازی از استودیوی جدیدش Haven را که به طور انحصاری برای پلی استیشن عرضه میشود را اعلام کرد. طی مصاحبهای، ریموند اعلام کرد که Haven برای اولین بازی خود، که یک IP جدید است، آماده میشود و همچنین درمورد همکاری و هماهنگی با سونی خبر داد.
ریموند گفت که اولین بازی Haven قرار است بسیار بلندپروازانه باشد و قابلیتهای PS5 را به خوبی نشان دهد. او همچنین اظهار داشت که ممکن است حجم بازی بسیار عظیم باشد و فناوری ابری در اجرای آن نقش داشته باشد. ظاهرا ریموند از دوران کار خود در تیم استادیا در حال آموزش است و میخواهد آنها را در Haven به کار ببرد.
ریموند هنوز آمادگی به اشتراک گذاشتن اطلاعات دقیقتری از اولین بازی Haven را ندارد، ولی اظهار دارد که این بازی دارای عناصر اجتماعی مهمی خواهد بود. طبق گفته او پس از پاندمی او متوجه شده است که ارتباطاتات در بازیها افزایش یافته و قصد دارد بازی با ارتباط اجتماعی طراحی کند و بسازد.
اولین بازی هیون به گفته ریموند قرار است نسلها دوام بیاورد و برای مردم در سطح عمیقی معنیدار شود.
در رابطه با ساخت چنین بازی، ریموند به اساسین اشاره کرد و افزود که هنگام ساخت بازی هدف تیم بازیسازی این بود که این بازی نسلها ادامه پیدا کند پس از تاریخ استفاده کردند تا نسخههای آینده اساسین بتواند در قسمتهای مختلف تاریخ جهان اتفاق بیفتد.
Related posts:
- بازیگران سریال The Mandalorian، Giancarlo Esposito و Ming Na Wen نیز به جمله سلبریتیهای گیم آواردز پیوستند
- اولین نگاه به انیمیشن Spider Man: Across The Spider-Verse
- یوبیسافت به عملکرد بد خود برای کنترل فضای کاری شرکت اعتراف میکند
- صداپیشه شخصیت Tails در فیلم سونیک 2 قرار است صداپیشه اصلی او در بازی باشد
- سیستم مورد نیاز بازی God of War اعلام شدند؛ انتظارها پایان یافت!
- بهترین سیستم عامل برای بازی در کامپیوتر چیست؟
در رابطه با انحصاری بودن این بازی نیز ریموند گفت که استودیو سونی میتواند خلاقیت بازیسازی را درک کند. همچنین او طرفدار سونی است و بسیار هیجانزده است که برای این شرکت بازی بسازد. برای بسیاری این کار یک آرزو است.
بعد از ساخت اولین سری اساسین در یوبیسافت،ریموند به EA رفت تا بازی از استاروارز بسازد که هیچ وقت عرضه نشد. او سپس در 2019 به تیم گوگل و استادیا پیوست و زمانی از این شرکت خارج شد که گوگل استودیوهای بازیسازی خود را متوقف کرد.