Jorge Valle Hurtado، یکی از طراحان صنعتی و مدلساز ارشد Weta Workshop، پلاگین جدیدی از یک استودیو عکاسی در دنیای واقعی را در Unreal Engine بازسازی کرد. افزونه MetaShoot فرآیند رندر کردن محصول یا متریال را در موتور بازی ساده میکند و ایجاد رندرهای ردیابی پرتو از مدلهای سه بعدی import شده را بهبود میبخشد. با مازستا همراه باشید تا به جزییات بیشتر در مورد پلاگین MetaShoot اشاره کنیم.
Unreal Engine به طور فزایندهای برای رندر تصاویر و متریال نمونه کار استفاده میشود، اما بسیاری از هنرمندان از آن برای رندر کردن offputting نیز استفاده میکنند.
پلاگین MetaShoot نیاز به ایجاد Level Sequences یا تنظیم settings در Movie Render Queue دارد. این افزونه یک استودیوی عکس مجازی در داخل موتور بازی ایجاد میکند که با چراغها، سافتباکسها و پسزمینههای cyclorama تکمیل میشود و امکان بازآفرینی جلوههای نور استودیو در دنیای واقعی را فراهم میکند. در این افزونه هشت طرح استودیو آماده مختلف وجود دارد که از 14 دارایی پایه ساخته شده است.
تصاویر ثابت را میتوان با فرمتهای PNG، JPG یا EXR و ویدیو را با استفاده از کدکهای ProRes اپل رندر کرد. این افزونه همچنین شامل یک دارایی صفحهگردان برای رندر کردن صفحههای محصولات است. از سوی دیگر یک دوربین 360 درجه وجود دارد که امکان رندر کردن خود استودیو را به عنوان HDRI فراهم میکند.
قیمت و سیستم مورد نیاز پلاگین MetaShoot
MetaShoot با Unreal Engine 5.0 به بالا سازگار بوده و قیمت آن 249.99 دلار است.
Related posts:
- Elite Landscapes: Bundle Pack برای Unreal Engine منتشر شد
- تسلط بر تکنیکهای تولیدات سینمایی در Unreal Engine
- شش نورپردازی رایگان character lighting presets جدید توسط اپیک گیمز ارائه شد
- GraphN امکان ایجاد ابزارهای سفارشی برای Maya و Unreal را خواهد داد
- Machina Fractals: Essence برای خلق فراکتالهای سهبعدی آنریل انجین 5
- آموزش Unreal Engine: راه حل هایی برای مشکلات رایج Unreal Engine