سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

Cinema 4D S26 توسط شرکت مکسون منتشر شد

Cinema 4D S26
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1401

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

Maxon به تازگی Cinema 4D S26 را به عنوان آخرین به‌روزرسانی برای مشترکین نرم‌افزار انیمیشن سه‌بعدی، منتشر کرده است. این نسخه یک سیستم شبیه‌سازی پارچه جدید، ابزارهای مدل‌سازی جدید و یکپارچه‌سازی سیستم retopology ZRemesher Zbrush را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای آشنایی با جزییات این بیشتر Cinema 4D S26 با مازستا همراه باشید.

نسخه‌ی جدید Cinema 4D S26

علاوه بر این، Cinema 4D اکنون شامل Redshift CPU است. از سوی دیگر نسخه CPU جدید رندر Maxon’s Redshift که قبلاً فقط GPU بود، از طریق اشتراک محصول به صورت جداگانه در دسترس خواهد بود. این ویژگی‌ها در اواخر سال برای دارندگان مجوز دائمی ارائه می‌شود.

کاربران اکنون می‌توانند با Redshift در داخل Cinema 4D روی CPU یا در حالت هیبریدی که از CPU و GPU استفاده می‌کند، بدون نیاز به اشتراک محصول جداگانه Redshift، رندر بگیرند. گردش کار برای ایجاد Redshift، بیشتر شبیه به بخش اصلی Cinema 4D بازسازی شده است.

نمای Cinema 4D اکنون از متریال Redshift پشتیبانی می‌کند در نتیجه می‌توانید فهرست کاملی از ویژگی‌های پشتیبانی شده در یادداشت‌های انتشار آنلاین را ببینید و کیفیت بصری پیش‌نمایش‌های تعاملی را بهبود ببخشید. کاربران همچنین می‌توانند ویژگی‌ها و بافت‌های مواد پایه Redshift را در قالب FBX یا USD وارد / import یا صادر / export کنند.

Maxon کار را به عنوان بخشی از تلاش مداوم برای معرفی راه حل رندر یکپارچه مبتنی بر Redshift در داخل Cinema 4D توصیف می‌کند، اگرچه همه موتورهای رندر موجود نرم افزار، از جمله رندرهای استاندارد و فیزیکی، در دسترس هستند.

تغییر کلیدی دیگر در Cinema 4D S26، سیستم شبیه‌سازی جدید برای اشیاء پارچه‌ای و طناب است. این پیاده‌سازی به‌عنوان اولین گام برای یکپارچه‌سازی ابزارهای شبیه‌سازی Cinema 4D توصیف می‌شود و طناب‌ها را قادر می‌سازد تا با پارچه یا چندین شی پارچه‌ای تعامل داشته باشند. سیستم شبیه سازی پارچه، تغییر شکل‌های پلاستیکی و رفتار اجسام را بازتولید می‌کند. شبیه‌سازی‌ها را می‌توان روی CPU یا GPU انجام داد و کاربران می‌توانند اشیاء صحنه‌ای را به CPU یا GPU اختصاص دهند.

ابزار Close Polygon Hole که برای بستن سوراخ‌ها در مش‌ها استفاده می‌شود، حالت Grid جدیدی را دریافت کرده که بسته‌ای ایجاد می‌کند تا به طور خودکار انحنای سطح اطراف را دنبال خواهد کرد. ابزارهای جدید شامل Fit Circle، برای ایجاد مناطق دایره‌ای در چهار مش و Poke Polygons برای ایجاد سطوح پیچ خورده هستند.

الگوریتم ZRemesher ZBrush اکنون برای توپولوژی مجدد مش‌ها در دسترس است. بسیاری از دستورات جدید به‌عنوان کپسول در دسترس هستند، سیستم جدیدی که در Cinema 4D R25 برای بسته‌بندی گروه‌های گره‌ها معرفی شد، استفاده برای مدل‌سازی رویه‌ای را ممکن می‌سازد.

این به‌روزرسانی همچنین کپسول‌های جدیدی را برای باز کردن یک مدل با استفاده از تنظیمات Packed برای سیستم UV خودکار Cinema 4D و برای بازتوپولوژی مجدد خودکار یک مش معرفی می‌کند.

قیمت و دسترسی

Cinema 4D S26 برای سیستم‌عامل‌های Windows 10 و macOS 10.14.6 به بالا در دسترس است، اما Maxon سیستم‌عامل macOS 10.15.7 به بالا را توصیه می‌کند. این به‌روزرسانی فقط برای کاربرانی که اشتراک‌های فعال دارند، با هزینه 94 دلار در ماه یا 719 دلار در سال، در دسترس است. از سوی دیگر لایسنس‌های دائمی جدید 3495 دلار هزینه دارند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول