Maxon Cineware برای آنریل انجین منتشر شده و نسخهی جدیدی از پلاگین رایگان برای انتقال محتوا بین Cinema 4D، نرم افزار انیمیشن و گرافیک حرکتی سه بعدی و موتور Unreal Epic Games است. این پلاگین جدید به کاربران این امکان را میدهد تا صحنههای Cinema 4D را به UE4 وارد کرده و آنها را مستقیماً در موتور بازی ویرایش کنند و بهطور خودکار با تمامی تغییرات به Cinema 4D بازگردانند.
گردش کار باید استفاده از Unreal Engine را بهعنوان یک رندر همزمان برای محتوای ایجاد شده در Cinema 4D یا سایر برنامههایی که فایلها را به صورت بومی در قالب c4d صادر میکنند، آسانتر کند.
محتوای Cinema 4D را مستقیماً در Unreal Engine برای کارهای گرافیکی متحرک ویرایش کنید
اگرچه امکان وارد کردن محتوای Cinema 4D به Unreal Engine از طریق مجموعه ابزار Datasmith متعلق به Epic Games وجود داشت اما پلاگین جدید Cineware برای Unreal، این فرآیند را به طور قابل توجهی سادهتر میکند. پیش از این، کاربران مجبور بودند یک صحنهی Cinema 4D را قبل از وارد کردن آن، کش کنند، اندازهی فایلها را افزایش دهند و از جریان کار تعاملی واقعی بین دو برنامه جلوگیری کنند.
Related posts:
- آخرین نسخه از مجموعه ابزارهای تصحیح رنگ Magic Bullet Suite 15.1 منتشر شد
- برترین پلاگینها برای نرم افزار Cinema 4D
- شرکت AMD افزونهی منبع باز USD Hydra را برای بلندر به صورت بتا منتشر کرد
- موتور رندرینگ V-Ray 5 را برای موتور Unreal Engine منتشر شد
- از این پس موتور رندر ردشیفت با اشتراک ماهانه و سالانه قابل استفاده خواهد بود
- عرضه نرم افزار Cinema 4D S26.1 توسط Maxon
در حالی که افزونه جدید یک پیوند زنده بین Cinema 4D و Unreal Engine برقرار میکند. در نتیجه پس از وارد کردن یک فایل Cinema 4D، کاربران میتوانند پارامترهای آن را در Unreal Engine ویرایش کنند و با بهروزرسانی صحنه در Cinema 4D، تغییرات به طور خودکار به موتور بازی منتقل خواهد شد.
گردش کار جدید از هندسه، مواد، نورها، دوربینها و انیمیشن پشتیبانی میکند و توسعه پلاگین جدید تا حدی با کمک مالی 200000 دلاری توسط Epic Games به Maxon در سال گذشته تامین شد.
سیستم مورد نیاز و دسترسی Maxon Cineware
Maxon Cineware برای Unreal با Cinema 4D S24 SP1 به بالا و Unreal 4.27 به بالا سازگار است و به صورت رایگان قابل دانلود خواهد بود.