سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

نسخه نمایشی فناوری جدید Lion موتور یونیتی برای تولید مو و خز

فناوری جدید Lion
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 2 شهریور 1401

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

یونیتی (Unity) به تازگی از Lion به عنوان نسخه آزمایشی فناوری جدید خود رونمایی کرده است که قابلیت‌های این موتور بازی‌سازی را برای نمایش موجودات CG با کیفیت ارائه می‌دهد. ویژگی اصلی این فناوری، توانایی فوق‌العاده آن در کنترل مو و خز شخصیت‌های ساخته شده است که با جزییات بیشتر آن در مازستا آشنا شوید.

فناوری جدید Lion موتور یونیتی

این نسخه نمایشی از فناوری جدید Lion موتور یونیتی که به صورت واقعی با کیفیت 4K روی پلی استیشن 5 اجرا می‌شود، یک توله شیر CG را در حال بازی با یک شیر بالغ نشان می‌دهد.

شما در این ویدیو می‌بینید که «میلیون‌ها تار موی مجزا به طور مستقل و منحصر به فرد و بدون حالت‌های غیرواقعی حرکت می‌کنند».

برخی از فناوری‌های جدید توسعه یافته در طول تولید آن اکنون از طریق یک بسته الحاقی جدید به صورت عمومی در دسترس قرار گرفته، در حالی که بقیه قابلیت‌ها قرار است در نسخه Unity 2023.1 منتشر شوند.

این خبر به شکل کوتاهی در مراسم Siggraph 2022، جایی که یونیتی میزبان یک جلسه در مورد فناوری زیربنایی خود بود، به نمایش درآمد.

فناوری جدید Lion

خلق فناوری جدید Lion با استفاده از ابزارهای سال گذشته یونیتی

فهرست ابزارهای مورد استفاده برای ایجاد Lion مانند لیست خرید شرکتی اخیر خود یونیتی، از جمله نرم افزار تولید درخت SpeedTree Cinema و سیستم بررسی عکس SyncSketch که هر دو سال گذشته خریداری شدند.

این نرم افزارها همچنین در جریان تولید، با ابزارهای توسعه یافته توسط دو خرید اخیر یونیتی تکمیل شدند که شامل: شرکت ابزارهای ریگ Ziva Dynamics و خانه افسانه‌ای VFX  با نام Weta Digital است.

دارایی‌های آفلاین برای نسخه آزمایشی توسط هنرجویان مدرسه انیمیشن Monster Emporium با استفاده از Ziva VFX، پلاگین شبیه‌سازی بافت نرم مایای Ziva Dynamics ایجاد شده‌اند.

برای بهبود عملکرد real-time، دارایی‌های Lion با استفاده از سیستم تغییر شکل غیرخطی مبتنی بر یادگیری ماشینی Ziva RT، که به صورت پویا با استفاده از پخش‌کننده Ziva RT Unity اجرا شد، تقویت شدند.

قابلیت تولید خز با استفاده از ابزار پیرایش Wig از Weta ساخته شده‌اند که در حال حاضر در مرحله پیش-آلفا قرار دارد.

نمایش بهبودهای شبیه‌سازی و رندر خز در خود موتور یونیتی

برای شبیه‌سازی و رندر خز، نسخه آزمایشی از فناوری‌های جدید توسعه یافته داخلی در موتور یونیتی استفاده می‌کند که با شبیه‌سازی موی خوشه‌ای مبتنی بر پردازنده گرافیکی، میلیون‌ها تار مو را قادر می‌سازد تا به صورت پویا در حالت real-time واکنش نشان دهند.

این رویکرد در Enemies، نسخه نمایشی فناوری قبلی یونیتی استفاده شده بود؛ اما برای Lion، این رویکرد به چند مرتبه بزرگی تارهای موی بیشتر مقیاس‌بندی شده است.

فناوری زیربنایی آن اکنون از طریق بسته الحاقی جدید سیستم موی یونیتی به صورت عمومی در دسترس قرار گرفته است و شما می‌توانید آن را امتحان کنید. برای ارائه دقیق تمام آن میلیون‌ها رشته، این نسخه آزمایشی از پیشرفت‌های آتی در پایپ لاین رندر با وضوح بالای یونیتی، از جمله مدل‌های بهتر نورپردازی مو مبتنی بر فیزیک استفاده می‌کند.

تاریخ انتشار و سیستم مورد نیاز

پکیج Unity Hair System در حال حاضر در GitHub موجود است و با نسخه Unity 2020.2.0f1 و بالاتر آن سازگار خواهد بود. یونیتی قصد دارد سایر فناوری‌های شبیه‌سازی و رندر موی جدید را که برای Lion توسعه داده شده است، در Unity 2023.1 در دسترس عموم قرار دهد و تا سال آینده عرضه کند.

این نرم افزار با سیستم عامل‌های ویندوز 7 و بالاتر، اوبونتو 18.04/20.04 و لینوکس CentOS 7 و macOS 10.14 و بالاتر سازگار است و فقط از طریق اشتراک‌های شخصی رایگان یا طرح‌های پولی Pro و Plus به صورت اجاره‌ای در دسترس خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول