Light Engine به تازگی آخرین نسخه رندر گرافیکی مبتنی بر فیزیک 2.6 Light Tracer Render را به عنوان یک محصول تجاری برای ویندوز، macOS و مرورگر به صورت رایگان در دسترس قرار داد. 2.6 Light Tracer Render از چراغهای IES، چراغهای مشبک، سایههای شفاف و حالت سوزاننده جدید پشتیبانی میکند. با مازستا همراه باشید تا جزییاتی از بروزرسانیهای 2.6 Light Tracer Render را در اختیارتان قرار دهیم.
Light Tracer Render برای اولین بار در سال 2019 به عنوان یک رندر آزمایشی مبتنی بر مرورگر منتشر شد. Light Tracer Render در طول دو سال گذشته، نسخه دسکتاپ مستقلی را ارائه کرد که روی ویندوز و macOS اجرا میشود. Light Tracer Render مدلها را در قالبهای استاندارد سه بعدی از جمله OBJ، FBX، Collada و glTF، و دادههای CAD در قالب STEP/IGES و فرمت Rhino’s 3DM وارد میکند.
از سوی دیگر این نرم افزار از مدل متریال اولیه دیزنی که به طور گسترده در سایر نرم افزارهای DCC استفاده میشود، پشتیبانی میکند و با کتابخانهای با بیش از 300 متریال PBR آماده ارائه میشود.
این نرم افزار که مبتنی بر WebGL 2.0 است، با هر دو پردازنده گرافیکی AMD و Nvidia کار میکند. به گفتهی Light Engine، این نرم افزار تقریبا روی پردازندههای گرافیکی تولید شده پس از 2012-2013 اجرا خواهد شد.
تغییرات کلیدی در Light Tracer Render 2.0 شامل پشتیبانی از IES و چراغهای مش و افزایش قابلیت استفاده در گردشهای کاری تجسم معماری است. تغییرات دیگر شامل یک حالت جدید برای رندر کردن اثرات سوزاننده بر اساس هدایت مسیر و مدیریت بهتر سایههایی که توسط اجسام شفاف ایجاد میشوند، است. همچنین بهبودهای گردش کار شامل گزینههایی برای ذخیره و جابجایی بین نماهای دوربین است.
تغییرات در نورپردازی و رندر شامل پراکندگی دقیق طیفی، برای رندر دقیقتر متریال شفاف مانند شیشه و پشتیبانی از ردیابی مسیر دو جهته، برای سوزاندن دقیقتر است. از سوی دیگر برای رندر غیر فوتورئالیستی، اکنون میتوان تنها خطوط کلی اشیاء را برای ایجاد تجسمهایی به سبک طرحی رندر کرد، یا خطوط کلی را روی رندرهای معمولی قرار داد.
قیمت و سیستم مورد نیاز
نسخه دسکتاپ Light Tracer Render 2.6 برای Windows 10 به بالا و macOS 10.15 به بالا در دسترس است. مجوزهای دائمی جدید 99 دلار هزینه دارند و هزینه اشتراک 9 دلار در ماه یا 84 دلار الی 72 دلار در سال است. نسخه آنلاین رایگان بوده و در هر مرورگری که از WebGL 2.0 پشتیبانی میکند کار خواهد کرد اما Light Engine مرورگرهای مبتنی بر Chromium مانند Chrome یا Edge را توصیه میکند.
Related posts:
- عرضه 2.4 Light Tracer Render توسط Light Engine
- شرکت Unity نرم افزار SpeedTree را از شرکت IDV خریداری کرد!
- Anastasiy جدیدترین نرم افزار تطبیق رنگ MagicTints 3.0 را منتشر کرد
- نرم افزار After Effects 22.5 توسط ادوبی منتشر شد
- دانلود ابزارهای رایگان Houdini از Project Titan
- مانیتور گیمینگ GIGABYTE S55U در کلاس غول پیکر با اندروید تی وی رونمایی شد