سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

نسخه جدید بروزرسانی Kinetix 1.5 عرضه شد

بروزرسانی Kinetix 1.5
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 1 مرداد 1401

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

Kinetix بروزرسانی بزرگی را برای سرویس مبتنی بر مرورگر خود برای تبدیل فیلم‌های ویدیویی یک بازیگر به انیمیشن‌های سه‌بعدی ارائه کرده است که بروزرسانی Kinetix 1.5 می‌تواند در ابزارهایی مانند بلندر (Blender)، مایا (Maya) و موتورهای بازی سازی یونیتی (Unity) یا آنریل انجین (Unreal Engine) استفاده شود. با مازستا همراه باشید.

نسخه جدید بروزرسانی Kinetix 1.5 به عنوان ابزار آنلاین موشن کپچر مبتنی بر هوش مصنوعی، شامل پشتیبانی از ثبت تصویر با دست، تشخیص نیمه بدن، خروجی XR و بیش از 40 کاراکتر سه‌بعدی موجود و حرکت‌هایی از کتابخانهMixamo  ادوبی است. علاوه بر این، همه ویژگی‌های Kinetix اکنون برای استفاده رایگان در دسترس هستند.

این بروزرسانی امکان وارد کردن کاراکترها در قالب FBX یا glTF (.glb) و انعکاس انیمیشن را فراهم می‌کند. بهبودهای گردش کار نیز شامل: تجسم انتقال انیمیشن در پنل Tweener Kinetix و گزینه تغییر اندازه و تغییر مکان ویدیوهای وارد شده در بخش Preview است.

یکی از سرویسهای آنلاین متعدد و جدید برای استخراج انیمیشن سه‌بعدی از ویدیو

Kinetix که در سال 2020 عرضه شد و هنوز به طور رسمی در نسخه بتای پیشرفته قرار دارد، یک سرویس مبتنی بر مرورگر برای استخراج حرکت یک بازیگر از فیلم‌های ویدیویی و هدف‌گیری مجدد آن به یک شخصیت سه‌بعدی است.

این مورد یکی از انواع مختلف پلتفرم‌های آنلاین مبتنی بر هوش مصنوعی است که در دو سال گذشته عرضه شده‌اند که جایگزین‌های اخیر آن شامل: PixCap و Plask هستند.

بروزرسانی Kinetix 1.5

هنری میرانده (Henri Mirande) که به عنوان مدیر ارشد فناوری در شرکت عکاسی چهره Dynamixyz کار می‌کرد در این پروژه حضور دارد که البته شرکت آن‌ها بعدا توسط Take-Two Interactive Software خریداری شد.

ضبط حرکات بدن و گرفتن خروجی از آن‌ها برای استفاده در برنامه‌های DCC یا موتورهای بازی سازی

کاربران Kinetix اکنون می‌توانند ویدیوهای خود را با فرمت MP4، MOV یا AVI آپلود کرده یا فقط URL یک ویدیوی یوتیوب را جای‌گذاری کنند. این سیستم حرکت بدن بازیگر را – هنوز هیچ تصویری از چهره وجود ندارد – از فیلم استخراج می‌کند و آن را دوباره روی یک شخصیت سه‌بعدی هدف قرار می‌دهد: Kinetix دارای کتابخانه‌ای از شخصیت‌های موجود از واقعی تا کارتونی است.

در حال حاضر گزینه‌های زیادی برای ویرایش انیمیشن وجود ندارد؛ اما، کاربران می‌توانند حرکت را کوتاه یا زمانبندی کرده، پس‌زمینه‌ای را برای کاراکتر تعیین کنند و با استفاده از کتابخانه‌ای از وسایل سه‌‌بعدی و مبلمان، صحنه را بپوشانند.

سپس می‌توان انیمیشن را به عنوان یک ویدیو در قالب WEBM رندر کرد، یا از کاراکتر متحرک در قالب FBX یا glTF، با بافت‌های PBR 4096 x 4096 پیکسل به دنبال یک گردش کاری specular-glossiness خروجی گرفت.

انیمیشن خروجی را نیز می‌توان در هر برنامه DCC که از فرمت FBX پشتیبانی می‌کند، Kinetix آموزش‌هایی برای بلندر و مایا دارد یا در موتورهای بازی مانند یونیتی و آنریل انجین استفاده کرد.

قیمت و سیستم مورد نیاز

Kinetix 1.5 در حال حاضر برای استفاده رایگان در دسترس علاقه‌مندان است. به دلیل این یک شما با یک سرویس مبتنی بر مرورگر سروکار دارید، بنابراین سیستم مورد نیاز آن زیاد پیچیده نیست و به راحتی قابل تهیه خواهد بود. البته باید بگوییم که خود Kinetix استفاده از آن را در دستگاهی با حداقل 4 گیگابایت رم توصیه می‌کند.

Kinetix همچنین Kinecoins، سیستم پرداخت داخلی خود را حذف کرده است و تمام ویژگی‌های Kinetix را به صورت رایگان در دسترس قرار داده است. قبلا، مشترکینی که هزینه خدمات را پرداخت می‌کردند، می‌توانستند به ابزارهای بیشتری دسترسی داشته باشند و دقیقه‌های بیشتری از ویدیو را هر ماه پردازش کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول