سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

iToo افزونه‌ی RailClone 5 را برای 3ds Max منتشر کرد

iToo افزونه‌ی RailClone 5 را برای 3ds Max منتشر کرد
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 1 دی 1400

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

iToo افزونه‌ی RailClone 5.0 را به عنوان آخرین به‌روزرسانی پلاگین مدل‌سازی پارامتریک خود برای 3ds Max منتشر کرده است. این به‌روزرسانی کنترل‌های بانکی را برای اشیاء مبتنی بر spline، گزینه‌های ذخیره‌سازی جدید برای بهبود عملکرد صحنه‌های پیچیده و یک سیستم آزمایشی جدید برای توزیع اشیاء غیر هندسی مانند نورها اضافه می‌کند. در ادامه به جزییات بیشتر در این زمینه می‌پردازیم.

کنترل‌های بانکی جدید برای اصلاح‌کننده RC Spline، هندسه‌های پیچیده‌ای را ایجاد می‌کنند

ویژگی‌های جدید RailClone 5 شامل مجموعه‌ای از کنترل‌های بانکی برای اصلاح‌کننده RC Spline است که امکان ایجاد هندسه‌ای را فراهم می‌کند که در طول یک اسپلاین می‌پیچد. کاربران می‌توانند زاویه بانکی را در هر نقطه از spline با گزینه‌هایی برای درون‌یابی مقدار از یک انتهای spline به دیگری تغییر دهند. یا آن را برای تک تک بخش‌های spline لغو کنند. علاوه بر تنظیم پارامترهای عددی، کاربران می‌توانند بانکداری را از طریق یک ابزار نمایشی تنظیم کنند.

iToo افزونه‌ی RailClone 5 را برای 3ds Max منتشر کرد
iToo افزونه‌ی RailClone 5 را برای 3ds Max منتشر کرد

نورها، حجم‌ها یا گروه‌های ترکیبی از اشیاء را در سراسر صحنه توزیع کنید

یکی دیگر از تغییرات عمده، گزینه‌ی توزیع اشیاء غیرهندسی، مانند حجم‌ها و چراغ‌های VDB است. V-Ray در حال حاضر تنها رندری است که نورهای آن به صورت بومی نمونه‌برداری می‌شوند البته این هنوز یک ویژگی آزمایشی است.

به عنوان یک راه حل، هنگام استفاده از سایر موتورهای رندر مانند Corona Renderer یا Arnold، اشیاء قبل از رندر در صحنه قرار می‌گیرند و پس از تکمیل حذف خواهند شد. علاوه بر این، کاربران اکنون می‌توانند گروه‌هایی از اشیاء را در یک صحنه توزیع کنند. گروه‌ها می‌توانند حاوی ترکیبی از انواع شیء باشند، به‌عنوان مثال، امکان توزیع هندسه تیر چراغ و خود نور را فراهم می‌کنند.

گزینه‌های ذخیره‌سازی جدید عملکرد صحنه را بهبود می‌بخشند

علاوه بر این، RailClone 5.0  گزینه‌های جدیدی را برای کش کردن اشیاء RailClone معرفی می‌کند و عملکرد تعاملی را بدون نیاز به تبدیل تنظیمات RailClone به اشیاء Poly قابل ویرایش یا نمونه‌های بومی بهبود می‌بخشد. در واقع کاربران می‌توانند یک شی RailClone را در خود صحنه یا در یک فایل خارجی ذخیره کنند، بارگذاری مجدد کش را چندین بار در یک صحنه انجام دهند یا استفاده مجدد از آن در صحنه‌های دیگر امکان‌پذیر خواهد بود.

بسیاری از ویژگی‌های دیگر و بهبود گردش کار

ویژگی‌های دیگر این نسخه شامل یک حالت تطبیقی ​​جدید برای ژنراتور است که اشیاء را به طور مساوی در امتداد یک spline قرار می‌دهد و توزیع اشیاء را ممکن می‌سازد. هنگام استفاده از شناسه‌ی مواد برای کنترل توزیع هندسه در امتداد یک spline، کاربران می‌توانند به جای محدود شدن به یک ماده، چندین شناسه را مشخص کنند. پیشرفت‌های گردش کار نیز شامل یک نوع پارامتر انتخابگر جدید است که امکان نمایش پارامترهای تنظیمات RailClone در پنل 3ds Max Modify را به‌عنوان لیست‌های کشویی و همچنین ورودی‌های عددی می‌دهد.

iToo افزونه‌ی RailClone 5 را برای 3ds Max منتشر کرد
iToo افزونه‌ی RailClone 5 را برای 3ds Max منتشر کرد

قیمت و دسترسی RailClone 5.0

RailClone 5.0 برای 3ds Max 2013 به بالا در دسترس است و پشتیبانی از ویژگی بین رندرهای سازگار متفاوت خواهد بود. مجوزهای جدید از 275 دلار شروع می‌شود و شامل نگهداری یک ساله است. همچنین یک نسخه Lite با امکانات محدود از این افزونه وجود دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول