سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

ابزارهای سفارشی هودینی را از Project Titan دانلود کنید

ابزارهای سفارشی هودینی را از Project Titan دانلود کنید
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 28 بهمن 1400

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

SideFX ابزارهای سفارشی Houdini را که برای Project Titan توسعه داده است، در نسخه‌ی نمایشی منتشر کرده تا آزمایش گردش کار برای ساخت محیط های سه بعدی در داخل Unreal Engine 5 را در اختیار کاربران قرار دهد. این ابزارها، دارایی‌های محیطی مانند ساختمان‌ها، داربست‌ها و کابل‌ها را به‌عنوان دارایی‌های هودینی رویه‌ای تولید می‌کنند و سپس می‌توانند از طریق افزونه موتور Houdini برای Unreal Engine 5 به موتور بازی import شوند.

ابزارهای سفارشی هودینی را از Project Titan دانلود کنید
ابزارهای سفارشی هودینی را از Project Titan دانلود کنید

ساخت محیط‌های بازی نسل بعدی در UE5 با محتوای رویه‌ای هودینی

Project Titan که ماه گذشته رونمایی شد، نسخه‌ی نمایشی فناوری داخلی SideFX است که برای آزمایش گردش کار رویه‌ای برای ایجاد محتوای محیط سه بعدی در داخل هودینی طراحی شده و می‌تواند در Unreal Engine 5 استفاده شود. SideFX ، صحنه‌ای صنعتی با نور نئون و شبانه از کتابخانه‌ی دارایی کیت‌باشینگ KitBash3D به همراه 19 ابزار رویه‌ای را در اختیار کاربران قرار داد.

این ابزارها دارایی‌های سه بعدی رویه‌ای مانند ساختمان‌ها، بیلبوردها، نرده‌ها، کابل‌ها و داربست‌ها را تولید می‌کنند که می‌توان آن‌ها را با پارچه یا پوشش گیاهی بیشتر پوشاند. سپس می‌توان دارایی‌های دیجیتال هودینی را با استفاده از پلاگین ادغام موتور هودینی برای Unreal Engine 5 وارد موتور بازی کرد و آن را ویرایش کرد.

SideFX اکنون انتشار این ابزارهای سفارشی را به همراه آموزش‌های ویدئویی چند قسمتی، همراه با فایل‌های پروژه هودینی آغاز کرده است. اولین ابزاری که به صورت عمومی در دسترس قرار گرفت، Cable Tool بود. از سوی دیگر بد نیست بدانید که ابزارهای بیشتری از Project Titan در آینده از طریق بخش آموزش وب سایت SideFX منتشر خواهند شد.

قیمت و سیستم مورد نیاز Project Titan

ابزار Project Titan Cable به صورت رایگان در قالب یک فایل .hip و.hda در دسترس بوده و می‌تواند در ابزارهای DCC سازگار با Unreal Engine از جمله 3ds Max، Maya، Unity و Unreal Engine 4 وارد و ویرایش شود. برای استفاده از hda در داخل Unreal Engine 5، به افزونه‌ی Houdini Engine برای Unreal Engine 5 نیاز خواهید داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول