سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

ابزار رایگان Ecotope برای توزیع آبجکت در Maya

ابزار رایگان Ecotope برای پراکندگی آبجکت در نرم‌افزار Maya
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 30 شهریور 1400

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

Polygonflow به تازگی Ecotope را ابداع کرده است که این ابزار برای scattering Object هایی که در GraphN ایجاد شده است، مورد استفاده قرار می‌گیرد. Ecotope بخشی از کتابخانه GraphN است که مجموعه‌ای از ابزارهای آماده را ارائه می‌دهد و می‌توانید آن‌ها را به صورت رایگان به عنوان بخشی از نسخه آزمایشی نرم افزار بارگیری کنید.

ابزار رایگان Ecotope برای پراکندگی آبجکت در نرم‌افزار Maya
ابزار رایگان Ecotope برای پراکندگی آبجکت در نرم‌افزار Maya

GraphN که در اوایل سال جاری در نسخه‌ی بتا عمومی منتشر شده، به کاربران این امکان را می‌دهد تا ابزارهای سفارشی خود را برای برنامه‌های DCC با استفاده از یک سیستم برنامه نویسی بصری مبتنی بر گره ایجاد کنند. انتشار عمومی اولیه به منظور object scattering یا به قولی پراکندگی آبجکت انجام می‌شود،

اما مدل سازی رویه‌ای و قابلیت‌های فیزیکی بیشتری در حال توسعه است. این ابزار در حال حاضر برای نرم‌افزارهای Maya و Unreal Engine 5 در دسترس است و به زودی برای UE4 ، Blender و 3ds Max نیز ارائه خواهد شد.

یکی از ابزارهای آماده‌ی ایجاد شده در GraphN، ابزار Ecotope بوده که توسط Polygonflow به عنوان اولین سری ابزارهای ساختمانی جهان که با GraphN ایجاد می‌شوند معرفی شده است. این ابزار در نرم افزار مایا، آبجکت‌هایی مانند پوشش گیاهی را در سطوح یک صحنه پراکنده می‌کند و گزینه‌هایی را برای کنترل الگوهای توزیع و پوشاندن خودکار بخش‌هایی از سطح ارائه می‌دهد.

سایر ابزارهای موجود در کتابخانه GraphN، موارد سفارشی را که ایجاد می‌کنند یا نمونه‌ها را به Unreal Engine 5 صادر خواهند کرد.

ابزار رایگان Ecotope برای توزیع آبجکت در نرم‌افزار Maya
ابزار رایگان Ecotope برای توزیع آبجکت در نرم‌افزار Maya

قیمت گذاری و سیستم مورد نیاز Ecotope

Ecotope را می‌توان به عنوان بخشی از آزمایش رایگان ۳۰ روزه GraphN بارگیری کرد. GraphN با Maya 2020 به بالا و Unreal Engine 5 فقط در ویندوز سازگار است. این نرم افزار در حال حاضر در مرحله بتا است و نسخه 1.0 آن در اکتبر تا نوامبر 2021 منتشر خواهد شد.

GraphN فقط به صورت اجاره‌ای منتشر شده و اشتراک‌های آن برای هنرمندان شخصی از 8 دلار در ماه تا 80 دلار در سال خواهد بود. از سوی دیگر هزینه اشتراک استودیو‌ها 50 دلار در ماه تا 500 دلار در سال است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول