طبق اطلاعات منتشر شده، Chaos به تازگی V-Ray 6 را برای Cinema 4D منتشر کرده و ویژگیهای جدید در آخرین نسخه اصلی رندر شامل V-Ray Enmesh بوده که سیستم Chaos برای تکرار هندسه در سطح یک جسم بدون نمونهسازی است و از سوی دیگر شاهد ابرهای رویهای در V-Ray Sky خواهیم بود. تغییرات منحصر به فرد در نسخه Cinema 4D شامل گزینه تبدیل متریال V-Ray موجود به متریال V-Ray Node جدید و پشتیبانی از رندر ذرات، از جمله ذرات تولید شده توسط X-Particles است. برای جزییات بیشتر با مازستا همراه باشید.
V-Ray 6 برای Cinema 4D
Chaos Scatter که یک سیستم جدید پراکندگی اشیا بوده، در نسخه بتا اولیه ارائه نشده در حالی که در Corona 8 برای 3ds Max و Cinema 4D در اوایل سال جاری عرضه شده است.
همچنین یک پیاده سازی جدید برای حالت SSS وجود دارد که باید رندر متریال نیمه شفاف را سرعت بخشد. از سوی دیگر قابلیت VRaySky، سیستم آسمان دقیق فیزیکی V-Ray است از ابرهای رویهای پشتیبانی میکند.
سایر تغییرات نورپردازی شامل حالت جدید Finite Dome برای V-Ray Dome Light، برای تنظیم دقیق پرتاب نور بر روی سطوح زمین از طریق سه تنظیم جدید: Radius، Projection height و Ground blend است.
Cinema 4D همچنین با افزودن ویژگیهای نسخههای قبلی V-Ray، از جمله پخت تکسچر و پشتیبانی از فضای رنگی ACEScg، به برابری با نسخههای دیگر رندر نزدیکتر میشود. این به روز رسانی همچنین سیستم نمایش تکسچر V-Ray Decal، V-Ray Mesh Light و Softbox node را ارائه میکند.
V-Ray 6 برای Cinema 4D همچنین از رندر ذرات Cinema 4D (هم ذرات بومی و هم ذرات تولید شده توسط افزونه X-Particles) و سیستم رندر شبکه Cinema 4D پشتیبانی میکند.
بد نیست بدانید که اشتراکهای V-Ray Solo، حدود 466.80 دلار در سال هزینه دارد و هزینه اشتراک V-Ray Premium حدود 694.80 دلار در سال است.
سیستم مورد نیاز و قیمت
V-Ray 6 برای Cinema 4D با نسخهی Cinema 4D R21 به بالا سازگار است و روی Windows 8.1 به بالای 64 بیتی و macOS 10.14 به بالا اجرا میشود. بد نیست بدانید که اشتراکهای V-Ray Solo، حدود 466.80 دلار در سال هزینه دارد و هزینه اشتراک V-Ray Premium حدود 694.80 دلار در سال است.