سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

Chaos نسخه V-Ray 7 برای Houdini را منتشر کرد

Chaos نسخه V-Ray 7 برای Houdini را منتشر کرد
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 10 بهمن 1403

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

Chaos نسخه جدید V-Ray 7 برای Houdini را منتشر کرده است، که به‌عنوان نسخه‌ای مهم از این موتور رندرینگ شناخته می‌شود.با مازستا همراه باشید.

ویژگی‌هایV-Ray 7 برای Houdini جدید:

  • پشتیبانی از 3D Gaussian Splats: یک روش جدید برای اسکن و بازسازی اشیاء و صحنه‌های واقعی از طریق عکس یا ویدئو.
  • افزودن یک شیدر حجمی جدید مخصوص Houdini برای بهبود رندر دود و ابرها.
  • بهبود یکپارچگی با Solaris شامل پشتیبانی از فریمورک جدید Copernicus.

پشتیبانی از داده‌های اسکن 3DGS

V-Ray 7 برای Houdini از 3D Gaussian Splatting (3DGS) پشتیبانی می‌کند که یک روش جدید برای بازسازی باکیفیت اشیای دنیای واقعی از طریق تصاویر منبع است. در حالی که پلاگین‌های رایگان برای Blender، Unity و Unreal Engine برای پردازش این نوع داده‌ها وجود دارد، V-Ray یکی از اولین نرم‌افزارهای حرفه‌ای است که این فناوری را به‌صورت بومی پشتیبانی می‌کند.

Chaos انتظار دارد که این قابلیت برای استودیوهای معماری و جلوه‌های ویژه (VFX) جذاب باشد، زیرا امکان ایجاد پس‌زمینه‌های با جزئیات بالا را فراهم می‌کند.

بهبود نورپردازی و رندر در V-Ray 7 برای Houdini

  • افزودن پشتیبانی از سایه‌ها در Light Path Expressions (LPEs) که امکان کنترل دقیق‌تر سایه‌ها در کامپوزیت را فراهم می‌کند.
  • بهبود سیستم V-Ray Sun and Sky با پشتیبانی از مدل PRG Clear Sky که در موتور رندر Corona نیز استفاده می‌شود، و نورپردازی واقع‌گرایانه‌تری به‌خصوص در طلوع و غروب خورشید ارائه می‌دهد.
  • به‌روزرسانی الگوریتم حذف Firefly برای کاهش نقاط نورانی ناخواسته در رندر.
  • افزودن پیش‌فیلتر به Open Image Denoise برای بهبود کیفیت نویزگیری.

Chaos نسخه V-Ray 7 برای Houdini را منتشر کرد

V-Ray GPU: پشتیبانی اولیه از کاستیک‌ها

  • رندر کاستیک‌ها اکنون در نسخه GPU به‌صورت اولیه پشتیبانی می‌شود.
  • بهبود مصرف حافظه: امکان استفاده از حافظه سیستم برای تکسچرها، که به رندر صحنه‌های بزرگ بدون تمام شدن حافظه GPU کمک می‌کند.
  • افزایش سرعت رندر انیمیشن: الگوریتم کشینگ بیت‌مپ‌ها بین فریم‌ها اصلاح شده و تا 50% سرعت پردازش سکانس‌های تصویری را افزایش می‌دهد.
  • پشتیبانی از Apple Metal API: که باعث افزایش تا 3 برابر سرعت رندر روی مک‌بوک‌های دارای پردازنده M4 می‌شود.

Chaos نسخه V-Ray 7 برای Houdini را منتشر کرد

VFB: افکت‌های جدید و رندر مناطق دلخواه

  • افزودن لایه Vignette برای اعمال افکت‌های وینیت به رندر.
  • پشتیبانی از رندر مناطق دلخواه با شکل‌های آزاد، برای تمرکز روی بخش‌های کلیدی تصویر.
  • اضافه شدن زبانه جدید Filters با تنظیمات از پیش آماده برای اصلاح رنگ.

ویژگی‌های اختصاصی Houdini

  • شیدر حجمی جدید برای پردازش دود و ابرها، که به هنرمندان اجازه می‌دهد نمودارهای سایه‌زنی سفارشی ایجاد کنند.
  • بهبود در Motion Blur و Light Path Expressions
  • افزودن کنترل‌های Density Falloff و Anisotropy Falloff
  • سرعت رندر افکت‌های حجمی تا 6 برابر افزایش یافته است.

Chaos نسخه V-Ray 7 برای Houdini را منتشر کرد

پشتیبانی گسترده‌تر از MaterialX

  • پشتیبانی از بیشتر تکسچرهای Procedural در استاندارد MaterialX

بهبود یکپارچگی با Solaris

  • افزودن پشتیبانی از فریمورک پردازش تصویر Copernicus
  • امکان رندر فایل‌های کش پلاگین Yeti برای مو و پشم در Maya
  • بهینه‌سازی رابط Toon Material و Toon Effect برای ساده‌سازی پردازش Toon Shading
  • افزودن پشتیبانی از Apple Silicon در V-Ray Hydra Delegate برای بهبود عملکرد روی مک‌های دارای پردازنده‌های M-series.

Chaos نسخه V-Ray 7 برای Houdini را منتشر کرد

افزایش قیمت اشتراک V-Ray 7 برای Houdini

  • V-Ray Solo: اکنون $84.90 در ماه یا $514.80 در سال (افزایش $5 در ماه یا $48 در سال)
  • V-Ray Premium: اکنون $119.90 در ماه یا $718.80 در سال (افزایش $24 در سال)
  • اشتراک V-Ray Enterprise تغییری نکرده است.

قیمت و سیستم موردنیاز

V-Ray 7 برای Houdini با نسخه Houdini 19.5+ سازگار است و روی Windows 10+، RHEL 6.2 و CentOS 6 Linux، و macOS 10.15+ اجرا می‌شود.
این نسخه فقط به‌صورت اشتراکی قابل خریداری است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول