سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

cebas پلاگین thinkingParticles 7 را برای 3ds Max منتشر کرد!

cebas پلاگین thinkingParticles 7 را برای 3ds Max منتشر کرد!
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 28 شهریور 1400

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

cebas Visual Technology پلاگین thinkingParticles 7 را منتشر کرد. نسخه جدید این پلاگین، برای 3ds Max با MPM جدید برای شبیه سازی مواد گرانول مانند شن و برف اضافه شده است

. این نسخه همچنین یک گره نویز Cellular جدید و یک سیستم جدید Sprite با شتاب GPU را برای بهبود عملکرد تعاملی سیستم‌های ذرات پیچیده اضافه می‌کند.

cebas پلاگین thinkingParticles 7 را برای 3ds Max منتشر کرد!
cebas پلاگین thinkingParticles 7 را برای 3ds Max منتشر کرد!

یک ابزار شبیه سازی محبوب برای جلوه‌های بصری مبتنی بر 3ds Max

ThinkParticles برای اولین بار دو دهه پیش منتشر شد و یک ابزار شبیه سازی رویه‌ای قدرتمند بوده که توسط استودیوهای پیشرو VFX از جملهScanline VFX ، FuseFX و Bottleship VFX استفاده شده است.

این ابزار در ابتدا به دنبال شبیه سازی سیالات گازی بود اما بعدها یک محاسبگر SPH (Smoothed Particle Hydrodynamics) برای مایعات و اجسام نرم نیز به آن اضافه شد. در بروزرسانی‌های این ابزار امکاناتی برای دستکاری داده‌های حجمی در قالب OpenVDB نیز اضافه شد. از سوی دیگر این ابزار در حال حاضر همراه با finalRender، پردازنده طیفی شتاب GPU cebas است.

بد نیست بدانید که این بروزرسانی در واقع اولین بروزرسانی مهم thinkingParticles است که پس از ۷ سال از زمان انتشارش در اختیار کاربران قرار گرفت. Particles 7 همچنین دامنه موادی را که افزونه می‌تواند شبیه سازی کند، بیشتر خواهد کرد.

علاوه بر SPH، اپراتور Flow ThinkParticles در حال حاضر یک حل کننده MPM (متد نقطه نقطه) مبتنی بر شبکه را برای بازآفرینی هر چیزی یکپارچه کرده است. نسخه‌ی اولیه آن از دو نوع ماده خاص، ماسه و برف پشتیبانی می‌کند. solver کننده MPM توسط FlowData پشتیبانی شده و یک گره جدید را برای پرس و جو و تنظیم پارامترهای جریان برای داده‌های حل کننده MPM و SPH، امکان تأثیر بر خوشه‌های MPM و چگالی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گره سلولی جدید، GPU sprites و بهبود کلی عملکرد

سایر تغییرات Particles 7، شامل یک گره Cellular جدید برای ایجاد نویز سه بعدی رویه‌ای است که می‌تواند برای کنترل شبیه‌سازی، از جمله الگوهایCircular ، Chip و Voronoi استفاده شود. این بروزرسانی همچنین ShapeElement را معرفی می‌کند که به طور خودکار مش ذرات را از عناصر مش درون یک شیء استخراج می‌کند.

cebas پلاگین thinkingParticles 7 را برای 3ds Max منتشر کرد!
cebas پلاگین thinkingParticles 7 را برای 3ds Max منتشر کرد!

بهبودهای عملکردی شامل GPU sprites بوده که یک حالت جدید نمایش سریع با سرعت DirectX است و برای بهبود تعامل هنگام کار با شبیه‌سازی ذرات بزرگ طراحی شده است. علاوه بر این، بهبودهای کلی در مدیریت حافظه و چند رشته رخ داده است که cebas به افزایش سرعت “تا ۵ برابر” خواهد رسید.

قیمت و دسترسی  thinkingParticles 7

ThinkParticles 7 هم اکنون برای 3ds Max 2020 و نسخه‌های بالاتر آن در دسترس است. این نرم افزار فقط به صورت اجاره‌ای در دسترس قرار دارد و هزینه اشتراک آن ۶۰۰ یورو در سال (حدود ۷۰۷ دلار) است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول