به تازگی انویدیا شخصیتهای ایجاد شده توسط نرم افزار Reallusion’s Character Creator را برای ایجاد صدا در تولید انیمیشن، به صورت پیشفرض به ابزار رایگان آزمایشی Omniverse Audio2Face اضافه میکند. ابزار Omniverse Audio2Face به کاربران Reallusion این امکان را میدهد تا در زمان ایجاد صدا بر روی شخصیتها در موتورهای بازی مانند Unity و Unreal Engine، حرکات لب را به صورت خودکار برای شخصیتهای سه بعدی ایجاد کنند.
ابزار Audio2Face برای اضافه کردن صدا به شخصیتهای انیمیشنی
Omniverse Audio2Face هنوز در مراحل اولیه توسعه است و Reallusion آن را به عنوان پیش نمایش ارائه میدهد. براساس جزییات منتشر شده، در ماههای آینده راه حلهای عملی زیادی برای محیطهای تولید و توسعهی گرافیکی ارائه خواهد شد.
Audio2Face یک ابزار رایگان است که در اوایل سال جاری در نسخهی بتا منتشر شد. این ابزار توسط هوش مصنوعی آموزش داده شده تا به ایجاد صوت بر روی شخصیتهای انیمیشنی ایجاد شده بپردازد.
جدیدترین نسخهی این ابزار، نسخهی Audio2Face 2021.2.6 است که شخصیتهای ایجاد شده در نرم افزار Reallusion را برای تولید کاراکترهای سه بعدی بازی یا برنامههای real-time دریافت کرده و صداگذاری آن را انجام میدهد.
Related posts:
کاربران میتوانند از هر دو استاندارد Character Creator CC3 Base+ و کاراکترهای Game Base با وضوح پایین، درAudio2Face استفاده کرده و به طور خودکار همگام سازی لب و انیمیشن صورت را ایجاد کنند.
انیمیشن نهایی را میتوان از Audio2Face بهUnity و Unreal Engine ارسال کرد. بد نیست بدانید که ابزار Audio2Face با هر دیالوگ و هر زبانی سازگار و قابل استفاده بوده، اما گزینههای محدودی برای ویرایش انیمیشن دارد.
قیمت گذاری و سیستم مورد نیاز
برای استفاده از این ابزار نیاز بهPipeline Character Creator نسخهی ۳.۴۳ به بالا،Omniverse و Character Creator connector نسخهی ۳.۴۳ به بالا، Omniverse Machinima نسخهی ۲۰۲۱.۲ به بالا و Omniverse Audio2Face نسخهی ۲۰۲۱.۲.۶ به بالا خواهید داشت. ابزارهایOmniverse ،Omniverse Machinima و Omniverse Audio2Face برای ویندوز ۱۰ در دسترس هستند و همه ابزارهای Omniverse در نسخهی بتا به صورت رایگان ارائه شدهاند.