سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

AMD به تازگی SDK جدید Radeon ProRender 3.1 را منتشر کرد

Radeon ProRender 3.1
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 24 اسفند 1401

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

AMD به تازگی SDK با عنوان Radeon ProRender 3.1 منتشر کرده است. این SDK دارای ویژگی‌های جدیدی‌ بوده که شامل سایه‌زن اریب، اتصال نور، حجم جدید و پراکندگی زیرسطحی AOV و بهبود عملکرد در رندر viewport است. علاوه بر این، Backend برای رندر با کیفیت نهایی از OpenCL به HIP تغییر یافته است. از سوی دیگر چارچوب AMD برای ایجاد برنامه‌های شتاب‌دهنده GPU، هم روی سخت‌افزار AMD و هم روی سخت‌افزار Nvidia اجرا می‌شوند. ویژگی‌های جدید در نهایت باید از طریق پلاگین‌های ادغام رایگان Radeon ProRender AMD برای Blender، Houdini و Maya در دسترس کاربران قرار گیرد. با مازستا همراه باشید.

Radeon ProRender برای اولین بار در سال 2016 منتشر شد و به عنوان یک ردیاب مسیر با طیف نسبتا استانداردی از ویژگی‌های تولید، از جمله حذف نویز هوش مصنوعی یکپارچه مورد استفاده قرار گرفت. Radeon ProRender می‌تواند در ویندوز، لینوکس و macOS اجرا شود.

Radeon ProRender 3.1

به طور کلی ویژگی‌های جدید Radeon ProRender 3.1 شامل پیوند نور است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا نورهایی را که برای روشن کردن اشیاء انتخاب شده در یک صحنه تنظیم کنند. تغییرات دیگر شامل یک سایه زن اریب، برای ایجاد لبه‌های گرد در هندسه در زمان رندر و AOVهای جدید برای حجم‌ها و پراکندگی زیرسطحی و شفافیت و ترکیب متریال در toon shader است.

Radeon ProRender 3.1 در رندر Blender’s Cycles و Redshift آینده برای AMD نیز استفاده می‌شود و به توسعه‌دهندگان نرم‌افزار اجازه می‌دهد تا در پردازنده‌های گرافیکی AMD و Nvidia از یک پایه کد پشتیبانی کنند.

مجوز و سیستم مورد نیاز

SDK جدید Radeon ProRender 3.1 برای توسعه دهندگان تحت مجوز منبع باز Apache 2.0 در دسترس است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول