سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

موتور رندرینگ Radeon ProRender 3.2

موتور رندرینگ Radeon ProRender 3.2
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 29 تیر 1400

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

شرکت AMD نسخه جدید موتور رندرینگ Radeon ProRender 3.2 را برای نرم افزارهای Blender و Maya منتشر کرد. این آخرین نسخه از موتور رندرینگ physically accurate GPU Based شرکت AMD که قرار است کاربران را به سمت استفاده از کارت های گرافیک این شرکت سوق دهد.

 موتور رندرینگ Radeon ProRender 3.2
موتور رندرینگ Radeon ProRender 3.2


موتور رندرینگ Radeon ProRender 3.2

در این اپدیت، پشتیبانی از deformation motion blur و رندرینگ Cell shading جدید با نام RPR Toon Shader برای رندرینگ سبک کارتونی در اختیار کاربران قرار گرفته است. باتوجه به رایگان بودن این موتور میتوانید همین امروز آن را بررسی نمایید.
با استفاده از کارت گرافیک Radeon RX6700 قابلیت جدید Cell Shading را تست کردم که سرعت آن چندان دلچسب نبود. با توجه به آپدیت کامل درایور گرافیک، مشکل نمی توانست از سمت کارت گرافیک باشد. اما قابلیت RPR Toon Shader قطعا در آینده نزدیک بهبود پیدا خواهد کرد.

 موتور رندرینگ Radeon ProRender 3.2
Radeon ProRender


برای دوستانی که از نرم افزار هودینی استفاده میکنند، قابلیت Radeon ProRender USD Hydra برای همخوانی با ابزارهای جدید Solaris توسعه داده شده است .

 موتور رندرینگ Radeon ProRender 3.2
موتور رندرینگ Radeon ProRender 3.2


تمامی نسخه های این موتور رندر قادر به پشتیبانی از transformation motion blur بودند که با این نسخه جدید، deformation motion blur نیز به لیست افکت های رندرینگ اضافه شده است که میتواند نتیجه بسیار طبیعی تری را در رندرینگ ماتی حرکت داشته باشد.
افکت motion blur در نسخه های فعلی موتور Radeon ProRender به دو صورت camera motion و moving hard surface object می باشد و در این نسخه بروز شده برای character animation ها و شبیه سازی لباس و پارچه نیز قابل استفاده است

Radeon ProRender


یکی از نکات جذاب موتور Radeon ProRender در این نسخه، امکان پیش نمایش RPR Toon Shader در viewport است که میتواند کار شما را در ویرایش نهایی بسیار هموار سازد. با استفاده از Node های جدید toon-shaded non-photorealistic render میتوانید افکت رندرینگ کارتونی یا همان cell shading را به خوبی اجرا نمایید.

 موتور رندرینگ Radeon ProRender 3.2
Radeon ProRender


همچنین افکت های رندرینگ Subsurface Scattering و Volume shader که در نسخه های فعلی این موتور رندرینگ موجود است، بهبود یافته و با کمی افزایش سرعت همراه بوده است.
همچنین قابلیت USD Hydra به شما اجازه می دهد که فایل های Cryptomatte AOVs را از هودینی اکسپورت نمایید. همچنین نسخه ای از موتور رندرینگ Radeon ProRender برای unreal engine بزودی با قابلیت های ویژِه ای عرضه می شود که ممکن است بشدت مورد توجه کاربران قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول