سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

نرم افزار Adobe Substance 3D Stager 1.2 عرضه شد

Substance 3D Stager 1.2
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 12 خرداد 1401

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

نرم افزار Adobe Substance 3D Stager 1.2 که آخرین نسخه از ابزار چیدمان صحنه و رندر است، عرضه شد. این بروزرسانی، یک پنل جدید Project Materials برای مدیریت متریال‌های داخل صحنه به نرم افزار اضافه می‌کند و کیفیت بصری حالت رندر در زمان واقعی (real-time rendering) که اکنون از سایه‌های نور محیط پشتیبانی می‌کند را بهبود می‌بخشد. با جزییات بیشتر همراه مازستا باشید.

کاربرد نرم افزار Adobe Substance 3D Stager 1.2

این نرم افزار در واقع روشی بصری برای طراحان سه‌بعدی کمتر متخصص است تا بتوانند به خوبی تصاویر یک محصول مجازی را خلق کنند. Substance 3D Stager که سال گذشته عرضه شد، اولین برنامه در خط تولید Substance است که صرفا برای نوشتن مطالب طراحی نشده و جایگزین نرم افزار Dimension قدیمی ادوبی می‌شود.

Substance 3D Stager 1.2

مانند نسخه قبلی خود، مخاطب این نرم افزار، طراحان و همچنین هنرمندان متخصص سه‌بعدی است که یک گردش کار بصری برای ایجاد تجسم‌های واقعی برند و مدل‌های محصول ارائه می‌دهد.

این برنامه به کاربران خود امکان می‌دهد با استفاده از ابزارهای مبتنی بر فیزیک، صحنه‌ها را برای قرار دادن نمونه‌های اولیه سه‌بعدی یا مدل‌های وارد شده به نرم افزار، چیدمان کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند از قابلیت کتابخانه‌های متریال آماده و «مراحل محیطی» با تقلید از نور استودیوی دنیای واقعی استفاده کنند.

برای رندر گرفتن نیز Stager از موتور رندر Mercury ادوبی، یک پردازنده مرکزی هیبریدی جدید و یک پردازنده گرافیکی مخصوص رندر بهره می‌برد.

ویژگی‌های جدید نسخه 1.2

در این بروزرسانی از نرم افزار، حالت رندر در زمان واقعی اکنون از سایه‌های محیط پشتیبانی می‌کند که در واقع کیفیت این حالت از رندر گرفتن را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این چنین قابلیتی به عنوان جایگزینی برای رهگیری پرتو (ray tracing) به منظور بهبود عملکرد تعاملی در صحنه‌ها استفاده می‌شود.

Substance 3D Stager 1.2

در نسخه جدید، سیستم قبلی سایه‌ها با سایه‌های در زمان واقعی از نورپردازی محیط مبتنی بر تصویر جایگزین می‌شوند. این سیستم تازه در واقع ترکیبی از سایه‌های voxel و space-space برای ارائه تصاویر بهتر است. کاربران می‌توانند سایه‌ها را از طریق تنظیمات کیفیت، وضوح، نمونه‌ها و شفافیت تغییر دهند.

همچنین تنظیماتی برای کیفیت کلی در رندرهای لحظه‌ای از Draft تا Ultra نیز وجود دارد. با این حال، ادوبی گزینه غیرفعال کردن رهگیری پرتو به صورت خودکار هنگام ویرایش یک صحنه را حذف کرده است تا عملکرد صحنه‌ها را بهبود بخشد. این مورد همان گزینه‌ای است که به اعتقاد ادوبی، تعداد بسیار کمی از افراد از آن استفاده می‌کردند.

پنل جدید متریال‌های پروژه

دیگر ویژگی اصلی در Substance 3D Designer 1.2 پنل جدید اختصاصی متریال‌های پروژه است. این پنل پیش‌نمایش‌های کوچک تمام متریال‌های موجود در یک صحنه، از جمله مواردی که در حال حاضر استفاده نمی‌شوند را نشان می‌دهد و کاربران می‌توانند مطالب را بر اساس نام یا ترتیب اضافه شدنشان مرتب کنند.

کاربران همچنین می‌توانند از طریق منوی راست کلیک و همچنین کشیدن و رها کردن، مطالب را به اشیا اختصاص دهند.

همین طور اکنون این امکان وجود دارد که متریال‌های ایجاد شده در نرم افزار Substance 3D Designer ادوبی، مستقیما به Substance 3D Stager ارسال شوند، نه این که یک بار از فایل‌های .sbsar خروجی گرفته و سپس آن‌ها را وارد برنامه کرد.

تغییرات دیگر: بهبود گردش کار در پنل صحنه

بهبودهای گردش کار در پنل صحنه شامل توانایی کشیدن انگشت روی اشیاء برای تغییر حالت‌هایی مانند دید و برای انتخاب دوربین‌ها به همراه انواع اشیاء دیگر است.

قیمت

نرم افزار Substance 3D Stager 1.2 برای ویندوز 10 و macOS 10.14 و بالاتر در دسترس است که مجوز دائمی آن 149.99 دلار هزینه دارند. این نرم افزار همچنین به عنوان بخشی از اشتراک‌های Substance 3D Collection ادوبی در دسترس است که هزینه آن 49.99 دلار در ماه یا 549.88 دلار در سال برای افراد و همچنین 1198.88 دلار در سال برای استودیوها است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول