سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

Adobe از Substance 3D Designer 11.3 رونمایی کرد

Adobe از Substance 3D Designer 11.3 رونمایی کرد
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 6 آذر 1400

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

ادوبی در جریان جدیدترین پخش زنده Substance 3D خود، از Substance 3D Designer 11.3، آخرین نسخه‌ی نرم افزار تألیف مواد، رونمایی کرد. این به‌روزرسانی که قرار است به زودی عرضه شود، گره‌های ذره‌ای را به نمودار مدل‌سازی رویه‌ای جدید نرم‌افزار اضافه می‌کند و گردش‌های کاری جدید و جالبی را به سبک پراکندگی، نمونه‌سازی و گرافیک حرکتی باز می‌کند.

آرایه‌های هندسی و دنباله‌هایی از ذرات ایجاد کنید یا آنها را از سطوح سه بعدی تولید کنید

ویژگی اصلی به‌روزرسانی Substance 3D Designer 11.2، نمودار مدل‌سازی جدید بوده که کاربران را قادر می‌سازد تا مدل‌های سه بعدی را به صورت رویه‌ای بنویسند. نسخه‌ی 11.3 گره‌های جدیدی را برای تولید و دستکاری ذرات اضافه می‌کنند، از جمله گره اصلی ذرات، که آنها را در آرایه‌های دو بعدی یا سه بعدی هندسی تولید خواهند کرد.

Adobe از Substance 3D Designer 11.3 رونمایی کرد
Adobe از Substance 3D Designer 11.3 رونمایی کرد

همچنین می‌توان ذرات را از سطح هندسه سه بعدی موجود تولید کرد، در حالی که یک گره‌ی تبدیل مولد جدید زنجیره‌ها و مسیرهایی را ایجاد می‌کند و موقعیت هر ذره جدید بر اساس ذره آخر است. گره نمونه‌سازی هندسه موجود سپس می‌تواند برای نمونه‌سازی اشیاء سه‌بعدی به ذرات استفاده شود، در حالی که یک گره ذرات جدید، حذف ذرات را در هر جایی که با حجم‌های سه‌بعدی تلاقی می‌کنند امکان‌پذیر می‌سازد.

از ذرات برای هر چیزی از پراکندگی گرفته تا گرافیک متحرک و طراحی گیاهان سه بعدی استفاده کنید

گره‌های جدید با هم، طیفی از جریان‌های کاری جدید را باز می‌کنند. نسخه‌ی نمایشی Adobe نشان می‌دهد که هندسه در استفاده از کاشی‌های سقف به طور یکنواخت استفاده می‌شود، که می‌توان آن‌ها را حذف کرد و سوراخ‌هایی در سقف ایجاد کرد. علاوه بر پراکندگی سطحی، گره‌ها را می‌توان برای ایجاد افکت‌های موشن گرافیک استفاده کرد.

همچنین یک گره الگوی ارگانیک دیگر را می‌توان برای توزیع ذرات بر اساس الگوهای ریاضی مانند دنباله فیبوناچی، با مفاهیمی برای تولید گیاهان سه بعدی رویه‌ای استفاده کرد، زیرا توالی‌های فیبوناچی در طبیعت در توزیع برگ‌ها روی ساقه‌های گیاه و گل‌ها ظاهر می‌شوند.

گره‌های پوسته، تراش و پروجکشن جدید برای مدل سازی رویه‌ای

دیگر گره‌های مدل‌سازی گراف جدید در Substance 3D Painter 11.3 شامل گره Shell است که می‌تواند برای افزودن ضخامت به هندسه تولید شده و در جریان تراش و گره‌های طرح‌ریزی استفاده شود.

بهبود گردش کار و UX

کاربران همچنین می‌توانند مدل‌های سه بعدی رویه‌ای را مستقیماً به Substance 3D Stager، برنامه جدید Adobe برای طراحی صحنه، چیدمان و رندر ارسال کنند. طراح اکنون مواد رویه‌ای را در قالب‌های .sbs و .sbsar مستقیماً از Substance 3D Sampler، دریافت می‌کند. تعدادی بهبود گردش کار دیگر هم وجود دارد که می‌توان به گزینه‌ی به حداکثر رساندن هر پنجره مشاهده در نرم افزار، از جمله نمای نمودار و نمای سه بعدی اشاره کرد.

Adobe از Substance 3D Designer 11.3 رونمایی کرد
Adobe از Substance 3D Designer 11.3 رونمایی کرد

قیمت و دسترسی

Substance 3D Designer 11.3 قرار است در 24 نوامبر 2021 عرضه شود. نسخه پایدار فعلی، Substance 3D Designer 11.2، روی سیستم‌عامل‌های Windows 10، CentOS 7.0/Ubuntu 18.04 به بالا Linux و macOS 10.14 به بالا اجرا می‌شود.

از سوی دیگر اشتراک‌های جدید Substance 3D Adobe نیز در دسترس است. هزینه اشتراک مواد3D Texturing   حدود 19.99 دلار در ماه یا 219.88 دلار در سال است. هزینه اشتراک Substance 3D Collection حدود 49.99 دلار در ماه یا 549.88 دلار در سال است. اشتراک در نسخه لینوکس نیازمند یک برنامه Creative Cloud برای تیم‌ها بوده که با قیمت 1198.88 دلار در سال عرضه می‌شود. در نهایت نیز مجوزهای دائمی نرم افزار از طریق Steam در دسترس هستند و هزینه آن 149.99 دلار است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول