شبیه ساز تخریب Ruins Shatter همانطور که از نام آن پیداست یک افزونه جهت خرد کردن و شکستن اجسام برای Maya می باشد. شبیه ساز تخریب Ruins Shatter پلاگین علاوه بر سادگی و گمنامی از قدرت بالا و همچنین سرعت بی نظیری برخوردار است. کافی است که یک بار از آن استفاده کنید تا شیفته آن شوید.
Ruins Shatter با یک مکانیزم ساده در خرد کردن موضوعات، علاوه بر پشتیبانی از OpenCL و PhysX میتواند به منظور افزایش سرعت محاسبات از Nvidia CUDA نیز استفاده نماید. به همین منظور میتوانید در صورت در اختیار داشتن کارت های گرافیکی که بر پایه OpenCL ، PhysX و یا CUDA باشد از نهایت سرعت Ruins Shatter استفاده نمایید.
Related posts:
شبیه ساز تخریب Ruins Shatter بر پایه اعمال یک نیرو به موضوعات باعث خرد شدن و شکسته شدن آنها می شود. میتوانید در چند مرحله و با اعمال چند نیروی مختلف خرد شدن اجسام را به صورت تدریجی انجام دهید. در این میان هیچ محدودیتی برای خرد شدن و تکه تکه شدن اجسام وجود ندارد.
خرد شدن اجسام میتواند با متریال های و UV های متفاوتی انجام شود. بخش داخلی اجسام خرد شده میتواند همان متریال جسم اصلی را داشته باشد و یا اینکه از متریال جدیدی برای لبه های داخلی استفاده نمایید. میتوانید با استفاده از MEL و نوشتن اسکریپت های خود نسبت دادن متریال ها و UV را به قطعات خرد شده کنترل نمایید.
Ruins Shatter یکی از پلاگین هایی است بروی مدلهای بسیار پیچیده و حجیم به راحتی اعمال می شود. هر چقدر که مدل شما سنگین باشد مشکلی در کار با شبیه ساز تخریب Ruins Shatter نخواهید داشت. استفاده از OpenCL باعث سرعت بخشیدن به کار شما خواهد شد چه از طریق کارت گرافیک و یا از طریق CPU و یا هر دو.
با شبیه ساز Ruins Shatter میتوانید هر موضوعی را در مایا منهدم کنید. این گزینه برای تمام Rigid Body ها نیز فعال بوده و این توانایی را به شما می دهد که بدون کوچکترین دردسر از کلیه امکانات مایا در کنار Ruins Shatter بهره مند شوید. شرکت سازنده Ruins Shatter یک پلاگین دیگر نیز در کنار این افزونه به نام Ruins Split قرار داده تا بتوانید با آن اجسام را تحت فشار گذاشته تا ترک بخورند و بروی آنها شیار های ترک ایجاد شود.