در این دوره راهنمای مدلسازی برای بازی های ویدیویی AAA را یاد خواهید گرفت. پایه استفاده شده در این آموزش مبل چسترفیلد است. این دوره شما را از طریق گردش کار ایجاد یک مدل پایه سه بعدی آماده بازی برای بازیهای ویدیویی راهنمایی میکند. پس اگر قصد یادگیری مدلسازی، تکسچرینگ و رندرینگ دارید، دورهی Game Asset or Prop Creation – Modeling Texturing Rendering برایتان کاربردی خواهد بود. برای جزییات با مازستا همراه باشید.
دوره راهنمای مدلسازی، تکسچرینگ و رندرینگ
این دوره تمام مراحل ایجاد دارایی بازی مانند Blocking، Midpoly Modeling، Highpoly Modeling، Retopology، Unwrapping، Texturing و Rendering را پوشش میدهد. با این دوره آموزشی کار با نرمافزارهای Maya، Zbrush، Substance Painter، Photoshop و Marmoset Toolbag را یاد خواهید گرفت.
در این دوره چه چیزهایی یاد میگیرید؟
- گردش کار ایجاد دارایی یا مدلسازی بازی ویدیویی AAA
- آموزش Maya، Zbrush، Substance Painter، Photoshop و Marmoset Toolbag برای خلق هنر بازی
- کار با Camera Match در Maya برای ایجاد دارایی بازی
- آموزش مدلسازی با استفاده از Maya و Zbrush و تکسچرینگ با استفاده از Substance Painter و Photoshop
- آموزش رندر کردن دارایی نهایی در ابزار Marmoset
این دوره برای چه افرادی مناسب است؟
- این دوره برای تمامی سطوح از مبتدی تا پیشرفته مناسب است.
پیش نیازهای دوره راهنمای مدلسازی، تکسچرینگ و رندرینگ
- بدون نیاز به تجربه کار با نرم افزار
- داشتن دانش اولیه نرم افزار خوب است اما ضروری و لازم نیست.
- نصب نرم افزارهای Maya، Zbrush، Substance Painter، Photoshop و Marmoset Toolbag
- برای استفاده از Zbrush به تبلت طراحی نیاز است.
راهنمای مدلسازی، تکسچرینگ و رندرینگ «Game Asset or Prop Creation – Modeling Texturing Rendering» توسط شرکت Udemy از طریق وبسایت udemy.com منتشر شد و در دسترس است.
Related posts:
- معرفی راهنمای ایجاد جمجمه انسان با Zbrush و Maya
- معرفی آموزش طراحی محیط بازی در Unity و Zbrush و Substance
- معرفی دوره راهنمای ایجاد انیمیشن سه بعدی در Maya برای مبتدیان
- معرفی راهنمای نرم افزار Zbrush برای مبتدیان
- معرفی راهنمای ایجاد انیمیشن چرخه پیاده روی سه بعدی با استفاده از Maya
- معرفی راهنمای مجسمه سازی در ZBrush VOL.02