سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

عرضه FaceBuilder 2022.2 برای Blender و Nuke

FaceBuilder 2022.2
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 23 مرداد 1401

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

طبق آخرین اخبار KeenTools توسعه دهنده پلاگین، شاهد عرضه FaceBuilder 2022.2 هستیم که آخرین نسخه پلاگین محبوب تولید و طراحی سر به صورت خودکار برای نرم افزارهای Blender و Nuke است. در ادامه برای اطلاعات بیشتر در این باره با مازستا همراه باشید.

عرضه FaceBuilder 2022.2 توسط KeenTools

عرضه FaceBuilder 2022.2 در حقیقت یک طرح تکسچرز جدید سازگار با MetaHumans (شخصیت‌های بازی نسل بعدی موتور بازی‌سازی آنریل انجین از اپیک گیمز) را به نرم افزارهای پایه اضافه می‌کند.

KeenTools ادعا می‌کند که این بروزرسانی به کاربران اجازه می‌دهد MetaHumans را از روی عکس‌ها ایجاد کنند. این نسخه به عنوان بخشی از KeenTools 2022.2 منتشر شده که آخرین نسخه از کل مجموعه پلاگین‌های KeenTools است و شامل افزونه‌های ردیابی Nuke مانند FaceTracker و GeoTracker نیز می‌شود.

ایجاد بازسازی‌های سه‌بعدی دقیق بازیگران زنده از روی عکس‌های منبع در Nuke و Blender

FaceBuilder که در ابتدا در سال 2018 برای Nuke منتشر و بعدا به Blender منتقل شد، وعده داده است که به نتایجی دست یابد که معمولا فقط با نرم افزار فتوگرامتری یا اسکن‌های سه‌بعدی امکان‌پذیر هستند.

کاربران با وارد کردن عکس‌های یک بازیگر و تنظیم پارامترهایی مانند فاصله کانونی و دیافراگم در یک دوربین مجازی آماده برای مطابقت با تصاویر منبع شروع می‌کنند.

با قرار دادن پین‌ها در ویوپورت، آن‌ها می‌توانند هندسه صورت پیش‌فرض را که افزونه تولید می‌کند، به نوعی تنظیم کنند تا با بازیگر زنده مطابقت داشته باشد. FaceBuilder در واقع تکسچرها را از عکس‌های منبع به هندسه سه‌بعدی نهایی انتقال می‌دهد.

FaceBuilder 2022.2: ایجاد MetaHumans از روی عکس‌ها

تغییر اصلی در FaceBuilder 2022.2 این است که این نرم افزار اکنون می‌تواند نقشه‌های تکسچر را در قالب طرح‌بندی UV ایجاد کند که توسط MetaHumans، شخصیت‌های بازی سه‌بعدی نسل بعدی اپیک گیمز برای آنریل انجین استفاده می‌شود.

زمانی که KeenTools در ارتباط با افزونه رایگان اپیک با نام mesh to MetaHuman استفاده می‌شود، می‌توان از آن برای «ایجاد MetaHumans از طریق عکس‌ها» استفاده کرد.

کاربران می‌توانند یک عکس منبع از یک بازیگر را در FaceBuilder بارگذاری کرده و یک مدل سر سه‌بعدی تولید کنند، سپس آن را به آنریل انجین منتقل و یک MetaHuman با هندسه صورت و تکسچرهای پوستی مطابق با بازیگر تولید کنند.

با ویرایش شخصیت در نرم افزار رایگان MetaHuman Creator اپیک گیمز، می‌توان مو و لباس را نیز به شخصیت مورد نظر اضافه کرد.

بازسازی جزییات صورت مانند گوشه چشم، بینی و لب با دقت بیشتر

FaceBuilder 2022.2

علاوه بر موارد گفته شده، در بروزرسانی جدید سیستم پین کردن FaceBuilder نیز بهبود یافته است. این بروزرسانی به گونه‌ای است که کشیدن پین‌ها بر نواحی نزدیک مش «به شیوه‌ای هوشمندانه» تاثیر می‌گذارد و بخش‌های نامرتبط از چهره بی‌تاثیر باقی می‌ماند.

KeenTools می‌گوید که این تغییر باعث می‌شود جزییات ریزتر مانند چین‌های پلک و گوشه‌های لب با دقت بیشتری بازسازی شوند.

بروزرسانی قبلی نرم افزار، KeenTools 2022.1 همچنین پشتیبانی از سیلیکون اصلی اپل را به KeenTools for Blender اضافه کرد که باید عملکرد را در مک‌های دارای پردازنده‌های جدید M1 و M2 بهبود بخشد.

قیمت و سیستم مورد نیاز

FaceBuilder 2022.2 برای Blender 2.80 و بالاتر و Nuke 12.0 و بالاتر در سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس و macOS در دسترس است.

شما می‌توانید این نرم افزار را فقط به صورت اجاره‌ای و با قیمت 149 دلار در سال برای مجوز شخصی قفل شده با گره، 299 دلار برای مجوز تجاری قفل شده با گره، یا 399 دلار در سال برای مجوز شناور تهیه کنید. سایر پلاگین‌های KeenTools 2022.2 نیز تنها برای Nuke 12.0 در دسترس هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول