سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

Machina Fractals: Essence برای خلق فراکتال‌های سه‌بعدی آنریل انجین 5

افزونه Machina Fractals: Essence
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 20 مرداد 1401

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

طبق آخرین اخبار، افزونه Machina Fractals: Essence توسط Machina Fractals منتشر شد. این بسته الحاقی کاربران را قادر می‌سازد تا بتوانند فراکتال‌های سه‌بعدی متحرک را در موتور بازی سازی آنریل انجین 5 (Unreal Engine 5) تولید و رندر کنند. این افزونه 9 «فرمول» ماده فراکتال مجزا با پیچیدگی محاسباتی متفاوت را برای استفاده‌هایی از انیمیشن‌های انتزاعی و اجرای زنده تصویری گرفته تا بازی‌ها و محیط‌های VR ارائه می‌کند. با جزییات بیشتر در این باره تا انتهای همراه مازستا باشید.

تولید و رندر فراکتال‌های سه‌بعدی متحرک به صورت بلادرنگ در موتور آنریل انجین 5

Machina Infinitum که توسط جسپر نیبرو (Jesper Nybroe) هنرمند VFX و متیو اسکاپین (Matteo Scappin) دانشمند کامپیوتر و VJ تاسیس شد، ابزارهایی برای تولید فراکتال‌های سه‌بعدی برای استفاده در گرافیک‌های متحرک و جلوه‌های بصری ایجاد می‌کند.

این شرکت با تمرکز اولیه روی رندر آفلاین، محصولات دیگر این شرکت برای Cinema 4D و OctaneRender هستند؛اکنون با Machina Fractals: Essence وارد جریان‌های کاری بلادرنگ شده است.

این افزونه کاربران را قادر می‌سازد تا با استفاده از مجموعه‌ای از 9 عدد متریال فراکتال قابل تنظیم، فراکتال‌های سه‌بعدی را در زمان واقعی در داخل موتور بازی آنریل انجین تولید و رندر کنند.

افزونه Machina Fractals: Essence

این فرمول‌های متریال قابلیت سفارشی‌سازی را در مقابل عملکرد تعاملی با 6 فرمول Lite بهینه‌سازی شده برای رندر همزمان و 3 فرمول Uber با هدف رندر آفلاین جایگزین می‌کنند.

هر کدام را می‌توان با تنظیم پارامترهای حاکم بر رنگ و فرم، یا اعمال پالت‌های رنگی آماده، بافت‌های سه‌طرفه یا بافت‌های انتشاری سفارشی و می‌توان با استفاده از موتور Sequencer آنریل انجین متحرک کرد. این فراکتال‌ها را همچنین می‌توان با استفاده از ردیاب پرتو هیبریدی آنریل انجین و نه از ردیاب مسیر ارائه داد.

مناسب برای استفاده در گرافیک‌های متحرک، تصاویر زنده و حتی به عنوان محیط‌های سه‌بعدی

موارد استفاده بالقوه از انیمیشن‌های انتزاعی، گرافیک‌های متحرک و تصاویر زنده گرفته تا محیط‌های بازی را شامل می‌شود. اگر چه، بدیهی است که فرم‌های به دست آمده بسیار سبک هستند و در حال حاضر از برخورد پشتیبانی نمی‌کنند.

برخی از فرمول‌ها حتی به اندازه کافی سریع هستند که در محیط‌های واقعیت مجازی مورد استفاده قرار گیرند. Machina Infinitum می‌گوید که فراکتال Bulb Lite به صورت real-time در واقعیت مجازی روی پردازنده‌های GeForce RTX 2080 انویدیا اجرا می‌شود و برخی دیگر در VR «با کمی تاخیر» کار می‌کنند.

Machina Infinum در تاریخ 1 آگوست 2022، بروزرسانی 2 خود را برای Machina Fractals: Essence منتشر کرده است و پشتیبانی از تولید مش‌های واقعی از فراکتال‌های تولیدی را اضافه می‌کند.

همان طور که در این ویدیو نشان داده شده است، استفاده از فراکتال‌ها به عنوان اشیاء برخوردی در داخل آنریل انجین کاملا امکان‌پذیر است.

قیمت و سیستم مورد نیاز Machina Fractals: Essence

افزونه Machina Fractals: Essence با نسخه Unreal Engine 5.0 سازگار است. و یک پردازنده گرافیکی GeForce RTX 2080 Ti انویدیا یا بهتر و حداقل 8 گیگابایت VRAM را توصیه می‌کند.

درباره قیمت این افزونه نیز باید بگوییم که از زمان انتشار اولیه، از 89.99 دلار به 129.99 دلار افزایش یافته که اکنون قابل تهیه است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول