Machina Infinitum به تازگی یک افزونه Machina Fractals: Essence را برای Unreal Engine منتشر کرده است که این افزونه کاربران را قادر میسازد تا فراکتالهای سه بعدی متحرک را در Unreal Engine 5 تولید و رندر کنند.
این افزونه ماده فراکتال مجزا با پیچیدگی محاسباتی متفاوت را برای استفادههایی از انیمیشنهای انتزاعی و اجرای زنده تصویری و بازیها و محیطهای VR ارائه میکند.
در Unreal Engine 5 فراکتالهای سه بعدی متحرک real-time تولید و رندر کنید
Machina Infinitum که توسط هنرمند VFX Jesper Nybroe و دانشمند کامپیوتر VJ Matteo Scappin تأسیس شد، ابزارهایی را برای تولید فراکتالهای سه بعدی برای استفاده در گرافیکهای متحرک و جلوههای بصری ایجاد میکند. اکنون این شرکت با افزونهی Machina Fractals: Essence وارد جریانهای کاری real-time شده است.
این افزونه به کاربران این امکان را میدهد تا با استفاده از مجموعهای از متریالهای فراکتال قابل تنظیم، فراکتالهای سه بعدی را به صورت real-time در داخل Unreal Engine تولید و رندر کنند.
هر کدام را میتوان با تنظیم پارامترهای حاکم بر رنگ و فرم، یا اعمال پالتهای رنگی آماده سفارشی کرد و با استفاده از Unreal Engine’s Sequencer متحرک خواهد شد.
Related posts:
- افزونه جدید MetaHuman برای Unreal Engine منتشر شد
- عرضه افزونه رایگان BagaPie V7 برای بلندر از Antoine Bagattini
- معرفی نرمافزارهای مشابه موتور بازی Unreal Engine
- معرفی بهترین افزونه ها برای نرم افزار Unity
- سیستم دوربین مجازی DragonFly برای Maya و Unreal Engine آپدیت شد
- بهترین موتور رندر برای یک سیستم رندر چیست؟
از سوی دیگر فراکتالها را میتوان با استفاده از ردیاب پرتو هیبریدی Unreal Engine ارائه کرد. موارد استفاده از این افزونه، انیمیشنهای انتزاعی، گرافیکهای متحرک، تصاویر زنده و محیطهای بازی را شامل میشود.
قیمت و سیستم مورد نیاز
افزونه Machina Fractals: Essence با نرم افزار Unreal Engine 5.0 سازگار است. Machina Infinitum یک پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 2080 Ti یا پردازندههای گرافیکی بهتر و حداقل 8 گیگابایت VRAM را توصیه میکند. هزینه این افزونه 89.99 دلار است و با این مبلغ میتوانید از خدمات و امکانات پیشرفته و کاربردی آن بهرهمند شوید. شما عزیزان میتوانید نظرات خود را در راستای این افزونه در مازستا به اشتراک بگذارید و تجربهی کاری خود را در این حوزه بیان کنید.