سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

ادوبی بروزرسانی Substance 3D Stager 1.1 را منتشر کرد

ادوبی بروزرسانی Substance 3D Stager 1.1 را منتشر کرد
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 10 آذر 1400

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

ادوبی به تازگی Substance 3D Stager 1.1 را به عنوان اولین به‌روزرسانی بزرگ برای طرح بندی صحنه و ابزار رندر جدید خود منتشر کرده است. این به‌روزرسانی، گزینه‌ای برای تولید پاس‌های رندر به‌عنوان فایل‌های PSD لایه‌ای هنگام رندر کردن در GPU، پشتیبانی از مدل‌های بدون UV و تراز خودکار نورهای فیزیکی را ارائه می‌کند.

Adobe همچنین مجوزهای جدید 150 دلاری دائمی Substance 3D Stager و Substance 3D Sampler را معرفی کرده که این دو برنامه قبلا فقط به صورت اشتراکی در دسترس بودند. علاوه بر این، Adobe نسخه جدید دو برنامه دیگر را در مجموعه Substance 3D منتشر کرده است که می‌توان به Substance 3D Painter 7.4 و Substance 3D Designer 11.3 اشاره کرد.

ادوبی بروزرسانی Substance 3D Stager 1.1 را منتشر کرد
ادوبی بروزرسانی Substance 3D Stager 1.1 را منتشر کرد

روشی بصری برای هنرمندان سه بعدی مبتدی برای ایجاد عکس‌های محصول مجازی

Substance 3D Stager که در اوایل سال جاری منتشر شد، اولین برنامه‌ در خط تولید Substance است که صرفاً برای نوشتن مطالب طراحی نشده و به عنوان جایگزین نرم افزار Dimension قدیمی Adobe ارائه می‌شود. این برنامه طراحان و همچنین هنرمندان متخصص سه بعدی را هدف قرار داده و یک گردش کار بصری برای ایجاد تجسم‌های واقعی برند و مدل‌های محصول را ارائه دهد.

این نسخه به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از ابزارهای مبتنی بر فیزیک، صحنه‌ها را برای قرار دادن نمونه‌های اولیه سه‌بعدی یا مدل‌های وارداتی چیدمان کنند و با کتابخانه‌هایی از مواد آماده و «مرحله‌های محیطی» با تقلید از نور استودیوهای دنیای واقعی ارائه می‌شود. Stager از موتور رندر Mercury Adobe، یک CPU هیبریدی جدید و رندر GPU استفاده می‌کند.

جهت گیری خودکار چراغ‌های سه بعدی و پاس‌های رندر GPU

Substance 3D Stager 1.1 تعدادی گردش کار کلیدی و بهبود عملکرد را در نرم افزار ایجاد می‌کند. برای انتخاب هندسه‌ی صحنه، کاربران این گزینه را دارند تا چندین شی را در نما انتخاب کنند یا از میانبرهای صفحه کلید برای پیمایش سلسله مراتب اشیا استفاده کنند.

همچنین اکنون می‌توان مدل‌هایی را بدون UV وارد کرد و مواد را روی آن‌ها اعمال کرد. گردش کار بهبود یافته‌ای هم برای وارد کردن دارایی‌های با وضوح بالا مانند مجسمه‌های دیجیتال در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این، نورهای فیزیکی اکنون با کشیدن و رها شدن در صحنه به طور خودکار جهت می‌یابند. هنگامی که کاربر یک نور سه بعدی را روی نقطه‌ای از سطح یک مدل سه بعدی می‌کشد، آن نور روشن می‌شود و Stager به طور خودکار نور را می‌چرخاند و خاموش می‌کند.

Stager هم‌اکنون می‌تواند مجموعه‌ای از پاس‌های رندر را به‌عنوان فایل‌های PSD لایه‌ای هنگام رندر بر روی GPU صادر کند، چیزی که قبلاً فقط در CPU امکان‌پذیر بود. از سوی دیگر بهبود عملکرد و افزایش سرعت ۵ تا ۶ برابر را هنگام بارگیری فایل‌ها یا وارد کردن مواد و پشتیبانی بومی از پردازنده‌های M1 اپل شاهد هستیم.

یک مجوز دائمی جدید

علاوه بر این، هم Substance 3D Stager و هم ابزار نویسنده مواد Substance 3D Sampler، که قبلا به عنوان Substance Alchemist شناخته می‌شد، مجوزهای دائمی جدیدی دریافت می‌کنند که از طریق Steam در دسترس است. هر دو قبلا فقط از طریق بسته‌های اشتراک 3D Substance Adobe در دسترس بودند.

نسخه‌های جدید Substance 3D Stager 2022 و Substance 3D Sampler 2022 شامل به‌روزرسانی‌های رایگان تا پایان سال 2022 هستند، اما برخلاف اشتراک‌ها، دسترسی به کتابخانه Substance 3D Assets را شامل نمی‌شوند. مانند نسخه‌های Steam معادل Substance 3D Painter و Substance 3D Designer، هر دو مجوز دائمی جدید، 149.99 دلار قیمت دارند.

قیمت گذاری و سیستم مورد نیاز Substance 3D Stager 1.1

Substance 3D Stager 1.1 برای سیستم‌عامل‌های Windows 10 و macOS 10.14 به بالا در دسترس هستند. هزینه‌ی مجوزهای دائمی جدید 149.99 دلار است. این نرم افزار همچنین به عنوان بخشی از اشتراک‌های جدید مجموعه Substance 3D ادوبی در دسترس است که شامل دسترسی به Substance 3D Designer، Painter، Sampler و کتابخانه دارایی می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول